BLAND-SELV VIRKER IKKE

• Deltager
  • 3 kommentarer
Og hvorfor i alverden kan I ikke finde ud af at skrive det på hjemmesiden når man logger på.
Så kunne man måske slippe for at spilde en masse tid på først at lede efter, for efterfølgende at vente i evigheder i jeres evigt underbemandede kundeservice!

Det kan da ikke være så svært!
:@:@:@:

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Snakker du om "bland selv bredbånd" eller "bland selv TV kanaler"?
Det er bland selv bredbånd. Jeg har ikke til TV men kunne heller ikke komme ind i den del hvor man burde kunne bestille det.
Omdømme 7
Badge +6
Kan som det ses fint komme ind på bland selv, så er du sikker på at det er et abonnent med bland selv.?

Omdømme 5
Badge +3
Nu er det jo ikke første gang, at Mit YouSee-siden ikke virker, som den burde. Det har jo stået på i ret lang tid efterhånden.
At det virker hos nogen, er jo ikke ensbetydende med, at det virker hos alle !!
Ligesom en del andre ting efter sammensmeltningen med TDC og 450mhz ændringen !
Det har der jo været en hel del eksempler på - bl.a. her på YouSee's forum.
At tingene ikke har virket optimalt i længere tid, hos en af Dk's største udbydere.
Tja - det er s.. sørgeligt. :@
Mvh.
Det jeg øffer mest over er, at når de i kundeservice kender til problemet, hvorfor det så ikke står på hjemmesiden.
Måske virker det igen (for nogen) og for andre gør det stadigvæk ikke...mig inklusiv.

@Radiomanden - fra det jeg ser på dit billede kan du kun vælge mellem 3 forskellige hastigheder. Tidligere havde man et hjul man kunne dreje på og selv ændre pr/Mbit.
Det er nok også sparet væk.
Omdømme 7
Badge +6
Har ikke være ude for, at der kunne vælges andet end 3 forskellige, har haft bland selv i nogle år.
Omdømme 5
Badge +5
Hej obv12

Den nye bland-selv funktion ER lanceret som det ses via Radiomandens billede, så hvis du kan blande via det gamle link, så er det noget som skal fejlmeldes til vores support og videre til vores udviklere.

Du finder den gamle bland-selv funktion her.

Du må meget gerne vende tilbage og markere bedste svar i denne tråd når du har fået afklaring :)
Hej Kasper,
Jeg skrev ikke at jeg kunne blande efter den gamle. Det var bare hvordan jeg huskede at man kunne blande.
Jeg kan (stadig ikke) hverken blande efter det nye eller gamle.
Yousee app'en er lige så håbløs. Den skriver bare 'ups! Der er desværre opstået en fejl'...
Min tråd gik på hvorfor fejlen om at man ikke kan blande-selv i øjeblikket ikke blev skrevet på hjemmesiden når Support åbenbart er klar over problemet...
Omdømme 1
Badge
Hej obv12

Det lyder til, at vi er nødt til at få testet dit login herindefra, så vi eventuelt kan få det fejlmeldt, da det selvfølgelig skal virke :)

Jeg vil derfor anbefale dig, at du tager direkte kontakt til os. Du finder vores kontaktoplysninger her

Katrine, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P