Spørgsmål

Bland selv

Hvor har i gjort af "bland selv" i selvbetjening...????????????????????????????

16 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +6
Hvilken bland selv.? TV eller bredbånd.?
Åh, undskyld på bredbånd 140/30
Omdømme 6
Badge +6
Når der er logget ind på mit You See, så vælg Wi-Fi ikonet, så kommer muligheden frem, det gør den fint her, såfremt dit abonnement er med bland selv.
Hej igen. Har fundet det gamle link i anden tråd....men det giver da INGEN mening at der konstant ændres på selvbetjening, og endnu værre inden siden er færdig......:@
Ja hvor er bland selv bredbånd linket nu?? Håber nogen kan hjælpe ;)
Omdømme 6
Badge +6
Det er som det ses her, på Mit You See.

Hej Radiomand
Sådan har jeg haft det godt nok ikke så mange Mbit. Hvordan før jeg Bland din hastighed frem???
Når min bredbånd menu ser sådan ud? - https://monosnap.com/file/0uF990azC47BGOFTS109SQJtK9N2VB

Omdømme 6
Badge +6
Det ser ikke ud til at det er en abonement med bland selv. Hvornår er det oprettet.?
Virker den gamle bland selv-side for dig?

"BlandSelv" indgår ikke i produktnavnet for din forbindelse, så jeg tænker, at du slet ikke har bland selv. Det er jo et udgået produkt, så hvis du har ændret ved dit abonnement, så er det ikke længere med.
Mange tak for info Logan.
Det tror jeg ikke ved ikke hvor jeg skal finde den. Har du et link til den gamle bland selv-side?
Er det sådan noget der er blevet siet væk af Yousee og så er blevet til tilkøbs pakke?
Omdømme 6
Badge +6
Produkter udgår og andre kommer til, man ikke huske hvor længe jeg har haft mit abonement, men det er en del år gammelt, der er heller ikke længere C More med i bredbånd længere, det er med i mit, der har også været musik med som også er udgået og nu er med i Mobil, nu er der Sikkerhedspakke med i bredbånd abonementet.
https://yousee.dk/MitYouSee/Forside/Mit_bredbaand/BlandSelvBredbaand.aspx

Jeg forvekslede dog dit indlæg med et andet, så jeg troede faktisk du havde prøvet. Jeg tror ikke, siden virker i dit tilfælde (den har blot færre bugs end den nye).
De kan da ikke bare tage noget væk, uden at informere om det.... Men sådan er det jo nok. Tak for info Radiomand. ;)
Omdømme 6
Badge +6
Det bliver heller ikke taget væk, hvad der er i abonementet beholdes indtil man ændrer på det, så først der får man andet med i det.
Tak for link den er blank ;(
Så jeg skal til at ringe til Yousee for at ændre hastighed. Istedet for jeg selv kunne gøre det nemt på deres hjemmeside. ;(

Omdømme 6
Badge +6
Har du et bland selv abonement.? Det kom der ikke noget egentligt svar på.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)