betalingskort | YouSee Community
Svar

betalingskort

  • 25 januar 2019
  • 1 kommentar
  • 96 visninger

Jeg har pga problemer på mit bankkort på et tidspunkt fået nyt betalingskort. Nu får jeg hver eneste mdr en besked om at de ikke kan trække ifbm vores aftale, så jeg skal opdaterer. Det har jeg gjort, og de trækker fra mit nye kort, men jeg bliver ved med at få den anden besked. hvordan stopper jeg det? Lene
icon

Bedste svar af Kasper 28 januar 2019, 09:18

Hej Lene

Velkommen på YouSee Forum 🙂

Jeg vil anbefale dig at tage fat i vores kundeservice, så vi kan få set på dette hurtigst muligt.

Dette forum kan desværre ikke løse problemet.
Se original

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Hej Lene

Velkommen på YouSee Forum 🙂

Jeg vil anbefale dig at tage fat i vores kundeservice, så vi kan få set på dette hurtigst muligt.

Dette forum kan desværre ikke løse problemet.

Besvar