Spørgsmål

Betalingskort

Under indstillinger og betalingskort kan jeg udelukkende vælge at slette mit betalingskort. Det har jeg nu gjort 8 gange - der er ikke link til at kunne oprette nyt.
Hvad sker der?

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der er ikke muligt at hjælpe herfra forummet, det ligger uden for hvad der herfra kan hjælpes med, der må tages kontakt til You See.
Omdømme 7
Badge +3
Det er næppe muligt at oprette et nyt betalingskort hvis der allerede er registreret et betalingskort uden at det allerede registrerede kort slettes. Enten ved at man vælger at slette, eller det slettes automatisk når et nyt oprettes.

Hvis det ikke er muligt at slette et betalingskort, der vedrører betaling af et abonnement, kan årsagen være at en abonnementsbetaling er under udførelse med et betalingskort, der allerede ligger i systemet, men som endnu ikke er afsluttet, og derfor blokerer for sletning. Prøv igen om et par dage, ellers følg Radiomandens anvisning om kontakt til YouSee.

Hvis det ikke er muligt at slette et betalingskort, der vedrører en filmleje, kan årsagen tilsvarende være at en betaling for en set film endnu ikke er afsluttet.

Har selv været ude for at et betalingsmåde var låst, det var dog hos Microsoft, ikke YouSee, og det var gennem PayPal, ikke et betalingskort. Årsagen var at betalingsproceduren var dannet men endnu ikke effektueret.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)