Betaling - mastercard afvises?

Til rette vedkommende.

Pga. tyveri af min mands pung skal jeg opdatere nye kort til betaling. Men jeg bliver afvist, da der kommer en meddelelse om, at "indløser" har et problem. Er indløser jer, mig eller nets? Eller andrre,, for den sags skyld.

Det er mastercard, og normalt har det ikke været et problem.

Jeg kan således ikke betale og vi risikerer nu at tlf. bliver lukket. Desuden er vi en familie på 5, dvs. jeg skal ind 5 x og gentage indtastninger, kan det ikke løses lidt smartere? Det er mig, der betaler uanset.

Jeg prøvede at ringe ind, her kl. 9, jeg var nr. 45 i køen, så det opgav jeg simpelthen.

Hjælp mig, inden vores telefoner bliver lukket, please....

Mvh. Lotte (mor til Mikkel, som har tegnet abonnementerne)

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Du skriver Desværre det forkerte sted, her på brugerforummet kan vi ikke hjælpe dig med det, du skal henvende dig direkte til You See med spørgsmålet, enten til kundeservice, eller via et opslag på deres FB væg.

Mange tak for hjælpen, så vil jeg prøve deres fb-side, for det andet virker ikke.

Fortsat god dag og igen, mange tak for super hurtig hjælp.

Hej fra Lotte 

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Indløser er her Yousee. Så vidt jeg husker er det Indløser (Yousee), som laver en aftale med Nets (eller en anden). Flere har i dette forum snakket om problemer med kreditkort. Yousee har meget travlt med alle deres ændringer, så brug endelig mail eller Facebook (hvis du er på). De har desværre så travlt, at de ikke pt. svarer på mail :(

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej alle,

Jeg har hørt fra en kollega at NETS har haft problemer det meste af dagen. Disse problemer skulle nu være løst, og det bør igen være muligt at betale med Mastercard :)

Vh

Nikolaj

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)