Svar

Bestille og opsige tv kanaler i selvbetjening

Hej. Jeg vil gerne vide hvorfor man kan bestille tv kanaler i selvbetjening .men når man vil afbestille dem igen kan man ikke. Når man bestiller er kanalerne der med de samme det er også ok. Når man så godt vil afbestille igen kan man ikke. Hvorfor. Hilsen .Henning Rasmussen
icon

Bedste svar af Kasper 17 august 2017, 14:27

Hej boest2345

Jeg kan se at du har fået godt input af Radiomanden her. Fik du afklaring derfra? :) Hvis ja, så markér gerne bedste svar via knappen ved samme navn.

Som Radiomanden skriver, opsigelse af produkt sker via kundeservice, men til- og fravalg af kanaler skal du kunne. Såfremt du ikke kan det, så skal det fejlmeldes via support.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hmm. Det ser da ud til at virke fint nok at vælge fjern kanal, så kan der vælges en ny til bland selv.
Hvis der ønskes opsigelse af alle valgfrie, og kun have Grundpakke, så skal det ske til kundeservice.
Hvis pakker haves via forening, skal pakkeændringer ske via dem.
Omdømme 5
Badge +7
Hej boest2345

Jeg kan se at du har fået godt input af Radiomanden her. Fik du afklaring derfra? :) Hvis ja, så markér gerne bedste svar via knappen ved samme navn.

Som Radiomanden skriver, opsigelse af produkt sker via kundeservice, men til- og fravalg af kanaler skal du kunne. Såfremt du ikke kan det, så skal det fejlmeldes via support.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)