Automatisk kortbetaling

• Bruger
  • 18 kommentarer
Hej

Hvorfor virker kortbetaling ikke, for 2. måned i træk?

Jeg får følgende på mail.

Din regning er ikke blevet betalt pga. teknisk fejl i Automatisk Kortbetaling

Tak!

4 Kommentarer

Hej,

Jeg giver makse fuldkommen ret.

2 måneder i træk hvor automatisk kortbetaling ikke virker.

I skriver hvergang: Din næste regning vil igen blive betalt med Automatisk Kortbetaling.

Det passede så ikke. 

Ydermere er den mail man modtager, samme dag som den automatiske kortbetaling skulle have fundet sted, meget spam agtigt. "Kære kunde" og Intet logo.

Det virker ikke særligt professionelt. 

Se nu at få rettet op på det.

Mvh

danglish

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej!

Der er desværre en fejl, som gør, at automatisk kortbetaling ikke virker efter hensigten. 

Det drejer sig om 2 systemer, der burde tale sammen, men i øjeblikket har lidt problemer med kommunikationen. Vi gør alt for at få de 2 systemer til at kommunikere igen, og vi regner stærkt med, at de kan snakke sammen igen i næste måned.

I denne omgang bliver man nødt til at betale regningen via Selvbetjening eller på følgende link, hvis man er blevet ramt af dette:

tdc.dk/indbetaling

Vi beklager fejlen.

Ha, ja I er dygtige.

Samme problem denne måned.

Jeg er jo tilmeldt betaling via kort, men nu svigter det igen, for gud hvilken gang og jeg skal have ulejlighed med at sætte regningen tilbetaling med håndkraft. Hvorfor er de så dumme i TDC så de ikke kender til PBS, som fungerer år ud og år ind, i årtier uden bøvl?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)