Automatisk fra dit kort den næstsidste hverdag, i den måned. hvorfor det? | YouSee Community
Svar

Automatisk fra dit kort den næstsidste hverdag, i den måned. hvorfor det?

Automatisk fra dit kort den næstsidste hverdag, i den måned. Hvorfor det?
icon

Bedste svar af Radiomanden 2 august 2019, 14:21

Betaling er delt i 2, for dem med korbetaling trækkes der næst sidste hverdag, og PBS den sidste eller den 1.
Det er af hensyn til at mindske belastning på betalings systemet.
Se original

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej i tråden

Vil blot gøre opmærksom på, at jeg har markeret Radiomandens svar som bedste svar, da det er sådan det hænger sammen.

God dag derude 🙂
Omdømme 7
Badge +7
Læg et budget, og ha en måned extra stående til de faste udgifter, så er der ingen overraskelser.
Omdømme 7
Badge +4
Sørg for at mindstesaldoen er det, du betaler til Yousee, så er problemet løst 🙂 Altså så du er en måned forud
Omdømme 7
Badge +7
Hvis ikke der er andre muligheder, så skift til PBS.
jeg har et visa debit så det kan jeg ikke
Omdømme 7
Badge +6
Få en kassekredit på dit Dankort, det har jeg på mit Visa/Dankort, så er det ikke så slemt når der automatisk betales regninger før man får sin løn.

En kassekredit er så også væsentligt billigere end eks. de kviklån man godt kunne fristes til at optage, når man ikke lige står og har råd til den ting man gerne ønsker sig.
Jeg har eks. en kassekredit på 10.000 på mit Visa/Dankort som min bank gerne gav mig, fordi jeg er sådan en god kunde 🙂
det er så øv. når man førte få løn sidste hverdag
Omdømme 7
Badge +7
Betaling er delt i 2, for dem med korbetaling trækkes der næst sidste hverdag, og PBS den sidste eller den 1.
Det er af hensyn til at mindske belastning på betalings systemet.

Besvar