Svar

App på samsung tv

Hvorfor virker min app ikke længere på mit samsung tv.. det har altid virket men pludselig skriver den at Yousee ikke længere supportere denne app længere. Det er et tv fra 2015 men Tizen brugerflade.☹
icon

Bedste svar af Radiomanden 11 juni 2018, 14:39

Det må være den gamle App, der er en ny, men om den kan bruges på et 2015, vides Ikke, derudover kræves det at der haves en TV boks.

Se original

16 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det må være den gamle App, der er en ny, men om den kan bruges på et 2015, vides Ikke, derudover kræves det at der haves en TV boks.
Hat et samsung tv mere som er ældre og der er ingen problemer 🙁🙁
Omdømme 7
Badge +7
Mit Samsung TV 4k fra ca. 2015 kan sagtens klare YouSee, men mit Samsung TV 4k fra i år kan ikke længere.
Omdømme 7
Badge +2
Jeg testede det lige, har lige købt et nyt TV, et Samsung 4 K, og der kan jeg godt se/bruge Yousee appen til TV.
Kan ikke forstå hvorfor yousee pludselig skal lukke en app ned.. vi køber jo alle smart tv for at undgå en box..så hvis det er tilfældet syntes jeg Godt nok at det er en ringe service over for kunderne😰
Omdømme 7
Badge +7
På mit nyeste TV, hvor det ikke virkede, virker det nu. Slette den gamle app, der fortalte, at det var forkert brugernavn eller adgangskode.:D
Omdømme 7
Badge +7
Radiomanden skrev:

Forstår ikke det med boksen. Hvor har du det fra?
Omdømme 7
Badge +6
Det har været oplyst længe, at for at kunne bruge App'en på Android og Tizen OS, så kræves det en TV boks.
Helt til grin... Nu er der pludselig ingen af mine Samsung tv som virker med app'en mere, yousee er stoppet med at supporterer app og giver så Samsung skylden.. tror jeg skifter til Boxer.. Yousee skylder fanme deres kunder en forklaring 😡😡😡
Omdømme 7
Badge +6
Hvis det er den App der var til You Bio tjenesten, så er den lukket da tjenesten er ophørt.
Nej... det er ikke youbio.. det er app'en til yousee samt app til yousee tv og film.. det har virket indtil fornyeligt . Jeg har den store yousee pakke og qua mit mobilabonnement har jeg c more og premierer film tilknyttet..men det er åbenbart en saga blot..
Omdømme 7
Badge +6
Hvis det er den der er kommet til Samsung Tizen OS, så skal du kunne bruge den, såfremt der haves en TV boks.
Ved dog ikke om den kan bruges til et fra 2015, det er vist først fra 2016.
Som jeg ser det er det Yousee der har lukket for app de siger godt nok at det er Samsung men samsung siger at de intet har med YouSee's app at gøre og at det udelukkede er fra yousees side.
Omdømme 7
Badge +6
Det er jo i sagens natur You See der har lukket for den, da tjenesten er udgået, og derved er der ikke længere bruges for den App.
Tjenesten er da ikke udgået...
Omdømme 3
Et råd er efterhånden at begynde at kigge efter en anden indholdsleverandør end Yousee

Brug DR TV, ViaPlay, BBC, Tv2 Play mv. via chromecast / Apple Tv - det fungerer så meget bedre!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)