Spørgsmål

Antal mails pr. side

• HV1
  • Deltager
  • 0 kommentarer
I de forskellige mapper i webmail er der i bunden mulighed for at vælge mails pr. side.
Standard er 50.
Tidligere var det muligt at vælge 'Alle'.
Er der nogen, der ved, om den mulighed er fjernet?

10 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5
Hej HV1

Det er rigtigt at der max. kan vælges visning af 50 mails pr. side inde på YouSee Webmail.

Jeg sender ønsket videre herfra og vender tilbage med en reaktion fra rette afdeling hurtigst muligt.
Ang. visning af mails
Efter fjernelsen af muligheden for at få vist ALLE, - og ikke blot 50 pr. side - kan jeg ikke sortere i mine mails (op til 1000 mails) - og bruger ekstra mange timer på at finde tidligere mails.
Det er en økonomisk belastning - og hvis det ikke rettes "tilbage" må jeg skippe Yousee på dette punkt.
Virksomheder betaler lønninger for timer, hvor Yousee har forøget arbejdsomfanget.
Vil Yousee stå med en dårlig sag i den rette offentlighed?
mvh Lars wl
Omdømme 5
Badge +5
Hejsa

Lige en opfølgning på denne - beklager ventetiden.

Det er med vilje og af hensyn til performance og at webmailen ikke bruger for mange ressourcer, at Vis alle-funktionen er fjernet.

Vi arbejder løbende på at forbedre webmailen og vi vil ikke afvise funktionen genindføres senere.
Omdømme 3
Badge
Kasper skrev:

Hejsa

Lige en opfølgning på denne - beklager ventetiden.

Det er med vilje og af hensyn til performance og at webmailen ikke bruger for mange ressourcer, at Vis alle-funktionen er fjernet.

Vi arbejder løbende på at forbedre webmailen og vi vil ikke afvise funktionen genindføres senere.

Omdømme 3
Badge
Hej Kasper.
Når du skriver performance og brug af ressourser vil det være ønskværdig med en mulighed for at skifte til næste skærmbillede i bunden, og ikke som nu at måtte gå til toppen for at skifte. Det tærer på brugernes ressourser.
mvh
ole
Omdømme 5
Badge +5
Hej oob

Det input vil jeg meget gerne bringe videre :)
Hej Yousee

Savner meget at kunne se alle mails på en side. Det er en alvorlig forringelse af brugerfladen, at den facilitet er forsvundet. Når I skriver, at det er p.g.a. 'performance', at den er fjernet, må jeg korrigere. Performance er kraftigt nedsat hos mig som bruger. Det tager håbløst lang tid at skulle bladre igennem hver side.

Med venlig hilsen
Erik Rattenborg
Hej Yousee

Jeg savner meget at kunne se alle mails og ikke kun de 50 seneste. Hvis jeg for eksempel skal se, hvornår jeg svarede på en mail, er det ikke realistisk at bladre flere hundrede sendte mails igennem.
For mig at se er det en betydelig forringelse af et produkt, jeg betaler for, at den mulighed ikke længere er tilgængelig.

Med venlig hilsen
Jakob Andersen
Hej Yousee

Jeg har netop opdaget, at jeg øverst til højre, når jeg ser på en side med mails i en mappe, kan bladre mellem sider med 50 mails på hver. Mit problem er derfor løst, og jeg ser ikke længere behovet for at kunne vise alle mails på en side.

Med venlig hilsen
Jakob Andersen
Omdømme 7
Badge +7
Jeg har en række foldere og bruger sorterings regler til automatisk, at flytte mails til foldere. Jeg har derfor ikke brug for "alle mails", men klarer mig fint med de maksimale 50. Jeg ville være ked af, hvis YouSee webmail bliver langsommere, hvis der er nogen kigger på foldere, som viser op til 1000 mails samtidigt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)