ansvar for rykkergebyr pga manglende mail?

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvem der skal betale det rykkergebyr, man sender sammen med den regning, som jeg ikke har modtaget i min mailbox ..(7.7.2016), jeg er bekendt med at endnu en vigtig mail ikke nåede mig pågældende dato! Måske fordi det var her man skiftede fra TDC til Yousee? Der var ikke overfyldt mailbox og de er ikke at finde i spamfilteret.. kan I hjælpe mig, da jeg synes det er ærgerlige penge, at skulle betale!

1 Kommentar

Nu er dette forum jo ikke en direkte forbindelse til Yousee, og da jeg kun er kunde som dig, kan jeg jo ikke vide om du kan slippe for det rykkergebyr, men jeg tvivler. Vil du være helt sikker, er du nød til at ringe til kundeservice.

Hvis du har et mailprogram på din pc (Outlook eller windows live mail eller et andet program, der skal sættet op til at hente mail på nettet.) - er det ikke Yousees ansvar at dit mailprogram henter mail på nettet.
Jeg vil anbefale at du logger på webmail og der ser om der er den manglende mail. Det er jo ikke sikkert, hvis dit eventuelle mailprogram er sat op til at slette meddelelser efter hentning.

Er den manglende regning ikke der, kan du finde den på "mit Yousee" som jeg mener. vi selv har ansvar for at tjekke for regninger.

ps. Jeg er tilmeldt kortbetaling med mit telefonabonnent og betalingsservice på mit tv og bredbånd. Det er jeg glad for, for så behøver jeg ikke tjekke "Mit Yousee" hver måned. Måske var det noget for dig?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)