Ændret abonnement og mistet min mail


Hej!

Jeg har ændret abonnement fra Hometrio med fastnet til Hometrio med mobil, og dermed er min mail forsvundet. Jeg kan ikke tilknytte mailen til det nye abonnement - hvorfor ??? Min mailadresse fungere heller ikke længere på iphone.

Håber der er nogen som har en løsning

Tak:-)

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Det lyder mærkeligt...

Men men men... Du skal nok igennem møllen med support da det lyder såm der er sket en fejl under ændringerne.. Humørikon frustreret I værste fald kan adressen være væk og du må oprette en nu.... har selv prøvet dette... Håber bare at det er en mindre fejl...

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)