Spørgsmål

Ammetør


Hej YouSee
Nu har jeg gennem de sidste 12 måneder modtaget, adskelige henvenderlser fra YouSee angående betalinger, med både bøder og anklager mod min bank, at det er dem som ikke kan finde ud af automatisk betaling. Jeg har gentagende gange været inde på mit YouSee, for at kontrolere om jeg stod til automatisk betaling og alle gange står det klart og tydeligt at alt er ok, så har jeg slettet det og genoprettet det, men i fremsender stadig henvendelser til mig om at jeg skal oprette mig på ny.
Jeg har opsagt alle arrangementer med jer undtagen bredbånds TV, og det er kun indtil jeg findet et ligeså godt program som jeres.
Jeg har siddet i ledelsen af flere selskaber, men jeg har aldrig mødt nogen så u kombetende og ammetør som YouSee. Det er godt gået, at i kan fastholde blot nogle af jeres kunder.
Med venlig hilse
Jes K Jakobsen

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +6
Du har skrevet i brugerforummet, det er ikke en kontakt til You See.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)