Alt for mange spam mail | YouSee Community
Spørgsmål

Alt for mange spam mail

Omdømme 1
Jeg kan se i har modtaget mange henvendelser fra andre brugere om al den spam mail man modtager efter opdateringen. Ventede nu nogle dage da jeg håbede i fik det rettet og lagt et ordenligt filter ind. Der har aldrig været de problemer med den tidligere webmail. Jeg sletter og sletter og flytter til spammappen. Der kommer stadig de samme spammail igen og igen. Og mindst 20 stk om dagen syntes jeg er for meget, og har prøvet gennemgå flere af og har ALDRIG meldt mig til nogle af dem. Ser i overhovedet på problemet? Ellers må jeg skifte platform ret hurtigt da det er en pestilens i ens arbejdsdag, Og spild af tid, og klæder ikke så stor en koncern som jeres at i ikke har fået bedre produkt...bare for at ligne f.eks outlook mere..???

7 Kommentarer

Kan kun tilslutte mig, bestiller ikke andet at slette spammail, har ikke tidligere haft problemet, og I bliver simpelthen nød til at løse det
Omdømme 7
Badge +7
You See ER klar over problemet.
Omdømme 1
Har fået et pænt svar, og hurtigt. Som Radiomanden skriver de klar på det. Så må vi bare krydse fingre for det sker hurtigt.
Omdømme 7
Badge +3
Spammerne kan have fået fra i e-mailadresserne fordi man har brugt sin e-mailadresse til login på en webside eller i forbindelse med varekøb m.m. på nettet, eller man er kommet til at oplyse den til en falsk webside.

En anden mulig årsag til at spammerne har fået fat i emailadresserne kan være, at brugere opretter adresselister til e-mail, og hvis disse brugere så bruger disse adresselister som kontakter på Facebook kan de fra Facebook lække videre ud til uvedkommende uanset privatlivsindstillingerne i Facebook.

YouSee må snarest sørge for at få spamfilteret til at fungere. Men brugerne kan selv fremadrettet gøre noget, nemlig benytte forskellige e-mailadresser til forskellige formål. Kommer der spam kan man så slette den adresse (eller alias), der modtager spam, samt oprette en ny adresse (eller alias). Upålidelige kontakter bør ikke kende den mailadresse som bruges til pålidelige kontakter.
Omdømme 1
SKER DER SNART NOGET FRA YOUSEE...DET VÆLTER IIND MED SPAM...:@
SKER DER SNART NOGET FRA YOUSEE...DET VÆLTER IIND MED SPAM...:@
Omdømme 7
Badge +7
Hej Alle

Se gerne mit svar i denne tråd:
https://forum.yousee.dk/mit-yousee-27/spam-og-eller-bloker-103559/index1.html#post137829

Derudover vil jeg også anerkende MS-ERIKS svar i forhold til, hvad der kan give anledning til at modtage meget spam.

Besvar