Spørgsmål

Alle ens abonnementer på "mit yousee"

Hvorfor fremgår ikke ALLE ens abonnement aftaler med jer på "mit Yousee"..!!!
Så har i opsat en fin boks hvori der står, tilføj dine manglende abonnenter, men dette virker heller ikke..!!!!!!
Det er umiddelbart alle tiders tanke, og må spare Jer en masse kroner ,hvis vi selv kan klare flere ting selv online.
Men så SKAL det vel. virke..??? Ellers er det noget af en tilsnigelse at kalde det "selvbetjening"... :-(
:@

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Mja, jeg har 2 logins til Mit Yousee, hvilket skyldes som jeg en gang fik at vide, at det ikke er teknisk mugligt at samle dem under et.
Så jeg har en konto der rent dækker mit mobil abo og så har jeg et andet login hvor at mit internet og TV befinder sig.

Forummet? Det er et helt 3de login. Det var ellers her jeg ønskede at samle det hele under et tag, hvilket jeg så ikke kunne få lov til grundet den tekniske hæmsko.
Hej Per. Tak for din kommentar. Ved ikke om du er enig med mig i, at det INGEN mening giver..?? Så må jeg så i gang med nogle nye log-In og dermed flere koder..!!!!!!
Hvordan oprettelse du hurtigt dine nye log-In til de andre produkter..????
Omdømme 7
Badge +6
Den hvor mit internet og TV er samlet, er en jeg oprindeligt blev påduttet af TDC til min internet, hvor de gav mig et brugernavn og password, som jeg så bare ændrede til noget der er meget nemmere at huske.
Så tilføjede jeg bare mit TV til den ud efter de kunde oplysninger jeg oprindeligt fik af TDC Kabel TV, som Yousee hed i de gode gamle dage.

Oprettelsen af mobil kontoen er en at Yousee helt og holdent står inde for, det skete da jeg bestilte mit abonnement over nettet. Det eneste jeg fik indflydelse på var at give den et mere personligt password.

Forums kontoen har sin eksistens, fordi at ingen af de 2 ovenstående kunne anvendes til det, i hvert fald ikke i December 2016 hvor den blev oprettet, hvor de var oppe og slås med en masse tekniske fejl på hjemmesiden, hvor intet virkede på Mit Yousee.
Tak Per for du svarede mig...
Syntes stadig ikke at det giver mening at man inde for det samme firma ikke kan samle kundens kontoer (selvbetjeninger) under et.
Håber så nogen fra YouSee læser spørgsmålene her i forummet..?????
Undskyld, men glemte helt at YouSee på mit nuværende bredbånd abb. og selvbetjening har en "boks" hvori der står tilføj dine andre abonnenter...! Der er så lige det, at denne mulighed IKKE virker..!!!!!!!
Tester YouSee web folk overhovedet deres sider INDEN de aktiverer dem..man tvivler..!!!!!
Omdømme 7
Badge +6
Mobil er et seperat Log In sammen med Musik, alt andet har jeg på et Log In, Forum, TV/bredbånd, Film og TV, så det er til at holde styr på.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)