Airplay problem

Der har efterhånden været et utal af indlæg omkring folk der har problemmer med at få Airplay til at virke på HomeDuo routeren.

Jeg var så heldig at det virkede i en periode. En dag kunne jeg ikke fange mit trådløse netværk, hverken fra iPhone, iPad eller pc. Så jeg genstartede routeren. Nu kunne jeg igen fange mit netværk, men nu virkede Airplay ikke. Kontaktede TDC for at få hjælp, da det jo er deres produkt. Fik at vide at der vil blive lagt en besked til deres tekniske afdeling og de så ville ringe mig op. Det er nu 1½ måned siden og jeg har intet hørt. Kontakter derfor TDC igen, og får nu at vide at det ikke er noget de kan hjælpe med, men at jeg skal søge hjælp herinde.....

Jeg har læst mange af de andre tråde igennem og fulgt anvisningerne fra dem med bl.a. skift af kanal, men lige lidt har det hjulpet. Er der nogen der evt. har nogle idéer til hvordan det kommer til at virke.

Synes egentligt at det er lidt dårligt at TDC at de ikke kan yde service på et af deres egne produkter, men i stedet for henviser til et forum, hvor "almindelige" mennesker skal kommer deres kunder til undsætning.....

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Airplay er da en Æbleting, det kan da ikke være et problem, TDC skal tage sig af.

Mvh

Kim

Kim: Det kan da godt være at Airplay er et Apple "produkt", men homeboxen er et TDC produkt og det er i denne at fejlen ligger. Eller ok homeboxen er måske ikke lavet af TDC med af Sagem, så det er jo et Sagem produkt, men som TDC sælger. Synes bare det er lidt for dårligt at TDC ikke kan yde hjælp/service til et af de produkter de sælger. De ved at rigtig rigtig mange har problemer med at få Airplay til at virke, men gør intet ved det. Det er ekstrem dårlig service!!

En søgning på nettet giver rigtig mange resultater, hvor endda TDC teknikere selv svare at de ved der er et problem men ikke kan gøre noget ved det. Så vælg en anden producent af routere, når nu I ved at den I bruger ikke virker ordentligt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)