Afsendernavn i modtager inbox | YouSee Community
Svar

Afsendernavn i modtager inbox

Hej Forum

Hvordan ændrer jeg afsender navn som vises i modtagers inbox? Jeg bruger Webmail

Jeg har prøvet indstillinger => Konti => Primære kontoindstillinger, men det afsendernavn derinde ændrer kun det navn som vises som afsendernavn når man åbner mailen.

Jeg har også prøvet at se om der er noget i mit Yousee login som skal ændres, men jeg kan ikke finde noget som ser ud til at kunne afhjælpe problemet.

Håber der er nogen, som kan hjælpe.

God dag og venlig hilsen
Michael
icon

Bedste svar af MichaelT1 20 februar 2019, 23:25

Hej Kasper og andre interesserede.

Din mail gjorde, at jeg testede det på i en anden webmail jeg også har adgang til, hvor jeg også kunne konstatere, at det virkede.

Tilbage til det oprindelige problem, efter tests fandt jeg ud af, at jeg også kunne få korte navne til at fungere her. Efter flere tests har jeg konstaterede, når navnet her er over 22 karakterer, vises kun det første navn i oversigten i indbakken, uanset hvor mange navne der er tale om i afsendernavnet.

Tak for hjælpen
Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej MichaelT1

Jeg går udfra, at du mener navnet på afsender, som ses i oversigten over indgående mails hos den pågældende modtager, i hans/hendes indbakke.

Jeg har testet herfra og den vejledning du nævner, altså denne, lader til at virke herfra.

Håber du har fået det til at virke:?
Hej Kasper og andre interesserede.

Din mail gjorde, at jeg testede det på i en anden webmail jeg også har adgang til, hvor jeg også kunne konstatere, at det virkede.

Tilbage til det oprindelige problem, efter tests fandt jeg ud af, at jeg også kunne få korte navne til at fungere her. Efter flere tests har jeg konstaterede, når navnet her er over 22 karakterer, vises kun det første navn i oversigten i indbakken, uanset hvor mange navne der er tale om i afsendernavnet.

Tak for hjælpen
Omdømme 7
Badge +7
Hej MichaelT1

Tak for din tilbagemelding 🙂 Godt det kom til at virke og du fandt ud af det.

Jeg har markeret dit svar so bedste svar (løsning).

Besvar