Afsender i oversigten, når mail flyttes fra indbakke til anden mappe

Når man flytter en mail fra indbakken til en anden mappe, står man selv som afsender - kan det ikke sættes op, så det er den oprindelige sender/modtager, der står i oversigten? Jeg mener det har været sådan før! Håber der er nogle som kan hjælpe? Med venlig hilsen Carsten

3 Kommentarer

Hej Carsten

Mener du webmail?

Jeg har tjekket. I mappen kladder og i mappen sendt står der "Til"

I andre mapper, (også dem jeg selv har oprettet) står der "Fra" i øverste blælke. 

Når mails flyttes fra indbakken til de sidstnevnte mapper fremfår det hvem mailen er fra, men ikke i mapperne sendt og kladder, hvilket er helt korrekt. 

Hej Maja

Ja det er webmail jeg mener.

Jeg er med på, at der står "til" i indbakke og klader - og fra i de andre. Det der er problematisk er, at når en mail flyttes fra indbakke og over i en anden mappe - står der at mailen er fra mig ikke den oprindelige afsender - Jeg kan se i mine mapper, at det ikke altid har være sådan, da jeg har mails i mapperne, hvor jeg kan se hvem afsenderen er. Spørgsmålet er, om det kan ændres så man kan se hvem der er afsender?

Med venlig hilsen

Carsten

Hej igen

Prøv at oprette en ny mappe med navnet "Flyttede mail" .

Nu flytter du 5 mail fra din indbakke til den nye mappe.  Åben den nye mappe og se under kollonnen "Fra" Der vil det fremgå, hvem der har sendt dig de givne mails.

Det er kun de mails flyttes til mapperne "kladder" og "Sendt" der viser din egen mailadresse, fordi der i bjælker over dine mails står Til", og de mails du flytter til de mapper, er blevet sendt til dig. 

Hvis jeg misforstår dig, håber jeg der er andre brugere der vil bidrage med en svar til dig. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)