Afsendelse af mail stoppes af SPAM filtret

Afsendelse af mail blokkeres. Det synes at være et SPAM filter der blokkerer - det sker pt ved hver anden/tredie af mine mails. Hvad gør jeg for at komme videre? Det er helt almindelige mails - nogen blot et svar på modtaget mail - andre med en link sat ind eller blot et dokument.

Mvh,

Henrik

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints whome har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Hvilket mailprogram bruger du, og har du et aktivt spamfillter, eller en sikkerhedspakke med spamfilter ?

Fortæl også om du får nogen besked mht. de blokerede mail´s, hvis ja, så fortæl hvad der står.

Jeg anvender Apple Mail - og TDC's@privat.dk mail.

Det er TDC's spamfilter - da det er lige meget om jeg skriver mails i Apple mail, på Iphone eller i WEB-mail. 

De spærres - og sendes ikke. Apple Mail kommer tilbage med "Kan ikke sende besked via serveren asmtp.mail.dk".

Jeg kan sagtens sende samme mail via@icloud.com mailen. 

Mvh,

Henrik 

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints whome har modtaget fra andre medlemmer.

Mit gæt er at det skal være noget med xxxx@mail.dk   Altså TDC mail adr. førend den kan sendes, men prøv at kig her, og se om kan hjælpe:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26323

hej

På det link whome har sat, skal SSL være markeret. Jeg har set på alle vejledninger for mac, og kun til Microsoft outlook er de slået fra.

Mange tak for input. Men det hjælper jo ikke - når blokkeringen ikke sidder i min ende - altså i Apple Mail.

Når jeg via web-mail sender almindelige mails - får jeg denne besked;

Fejl ved afsendelse af mail (dataend): 5.6.0 message considered spam, se venligst http://postmaster.tdc.dk/publish.php?id=23428

Ovenstående er videresendelse af en mail med et simpelt word dokument i. 

Sammen mail kopieret til Icloud mailen - gav ingen problemer i afsendelsen. 

Det hele hælder til, at jeg nok må bide i det sure æble og lukke min mange år gamle xx@privat.dk mail konto - og så køre videre med xx@icloud.com konto (som jeg kun oprettede i frustration over ikke at kunne sende mails længere - fra den konto som ellers har fungeret problemfrit i mange mange år).

Mvh,

Henrik

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)