Ændringer via bland-selv slår ikke igennem | YouSee Community

Ændringer via bland-selv slår ikke igennem


Jeg har en bland selv-pakke via app’en. Igår aftes lørdag omkring kl 19:30 ændrede jeg i kanalerne men ændringen er stadig ikke - idag søndag kl 9:30 - slået igennem. Når jeg går ind under indstillinger og bland-selv står der den samme besked som igår aftes om at Yousee har modtaget mine ændringer og der vil gå “op til 1 time” før de slår igennem.... hvad kan jeg gøre for at få ændringerne til at slå igennem??? (Nu har “1 time” indtil videre varet 14 timer)

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvis ikke en genstart af udstyr nytter, så må der kontaktes Teknisk support.
Problemet er løst. Har idag søndag kl 10:45 modtaget en ordrebekræftelse pr mail og lige bagefter slog ændringerne igennem. ???

Besvar