Ændringer d.d. i Webmail??? | YouSee Community
Spørgsmål

Ændringer d.d. i Webmail???

Jeg har i dag haft problemer med at se indholdet af mails, hvori der er et logo.
Efter logoet burde teksten være der, men ikke i dag.
Hvis jeg klikker på 'Svar', så ser mailindholdet sådan ud:
"Her ville jeg så skrive mit svar:
Mit Svar.
----- Original meddelelse -----
Fra: nnn.dk
Til: Preben Dam
Dato: Tir, 15. nov 2016 07:28
Emne: SV: Vores emhætte.

GIF89a�b��%@@A�%�����$����V\������������``a !���������001�%����,4�������$������PPQppq�������sx�W\�HO�ej�������IO�������������-4�:A����:@�,3�sw�HN "�����������AAA�������ei������aaa���������!!"�$�HNa`a! "���002�,3A@A����;Aqqq���102�&�&���!�W,�b��W���������#T,����������UUU$���������U-�,2››�U4
������UT�T�T�����U���ςÿ���)��ղ9��ޡ
��ʪ����Dz!������´�ƾ��"���>��dM�o�0|�n�[�M��*ɂQ��*"Bj(jtւ�4j
�u"

Hvis jeg prøver at besvare en sådan mail, får jeg dette resultat:
"Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, tdchotline@tdc.dk and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log."

Det skal siges, at jeg har benyttet mailsystemet hos såvel TDC som youSee og modtaget/skrevet mails i hundredvis.

Håber på et godt svar.

20 Kommentarer

HJÆLP Jeg oplever fuldstændig det samme - hvad har YOUSEE ændret det sidste døgn?????
Selv mails, der før havde tekst (for 2 dage siden) - er nu blevet helt blanke.
Har for nogle år siden oplevet noget lignende men kan desværre ikke huske, hvad man kunne gøre for at få indholdet med igen, måske en indstilling et sted.
Håber også på et godt svar.
mvh Jenny
Omdømme 7
Badge +7
Hej Alle

Prøv gerne at uddybe hvilken webbrowser i oplever det i, og om det er testet i forskellige webbrowsere. Jo mere info jo bedre, så andre bruger kan byde ind 🙂

Herfra er vi ikke bekendt med generel fejl i webmailen.

Vh.
Omdømme 7
Badge +7
Mig bekendt arbejder Yousee på at forbedre mail/webmail i øjeblikket. Der kan derfor forekomme nogen "kortvarige" problemer. Snakker vi om Webmail, er der vist tale om et meget gammelt TDC system, som det vist er på høje tid at få opgraderet. Jeg har webmail fra Yousee, men bruger den kun til at teste med af og til. Så jeg er ikke regelmæssig bruger.

Mailsystemet opfatter en grafik fil som tekst. Man kan faktisk se, at de første bytes i grafikfilen, som indikerer hvad den er for en type "GIF89a". Når den så skal sendes indeholder mailen sikkert ulovlige tegn og afvises måske derfor.
Hej Kasper fra YouSee. Vi oplever fuldstændig identisk problem med mailen, som ganer 1 beskriver.
Problemerne begyndte mandag, og er der stadig. Det er blanke mails, hvor man ikke kan se indholdet. Det er typisk fra afsendere, der plejer at sende mails med billedeindhold.

Vi har både forsøgt i Internet Explorer og i Google Crome fra denne PC, som er koblet på Windows 10. Vi har også tilgået mailen fra et device, hvor det var samme problem.

Kundeservice var ikke til nogen hjælp, der vi ringede ind for at få hjælp.

Arbejder I på en løsning, da det lader til at være et problem, som flere oplever?

Vh
Omdømme 7
Badge +7
Webmailen kan tilsyneladende ikke vise alle mulige nyere formater. Sendes en mail til dig i et meget nyt format, vil webmailen sikkert vise den som blank, da den ikke aner hvordan den skal vise dette nye format. Hentes mailen ned på et egentligt mail program, som kan håndtere nyere formater f.eks. Thunderbird, Outlook, vil den kunne ses uden problemer. Mange har klaget over blanke mails og problemer med vedhæftede filer. Jeg vil tro, at det bliver forsøgt løst med den nye mail platform. Hvor langt Yousee er kommet i processen aner jeg ikke.
Jeg oplever præcis det samme problem som Preben Dam beskriver! Jeg har forsøgt både fra stationær pc, ipad, mobil samt arbejds pc - og det virker ikke nogle af stederne. Det er typisk mails med signatur/billeder jeg ikke kan åbne.

Men jeg har ALDRIG tidligere oplevet dette problem - det virkede så sent som i går! Hvad er der sket "over natten" ??

Til Kasper fra Yousee: vil du/I venligst se på dette hurtigst muligt??!! Jeg ringede til Kundeservice tidligere idag, og blev informeret om at der blev arbejdet på sagen. Hvor langt er I??

Mvh
Anders Nielsen
Jeg har forsøgt i 4 forskellige browsere, på fjernopkobling, stationær pc og iPad, og det er galt med nogle mails på alle platforme. Men det er som nævnt mest galt med mails, hvor der er billede med i, har f.eks fået 3 mails fra en bank i dag, helt uden tekst og kun med billede fra afsenderens signatur.
Hvis jeg videresender, bliver den "usynlige tekst" til underlige tegn, som også andre har oplevet, men ganske ulæselig.
Håber på snarlig løsning, det er meget uhensigtsmæssigt!
Mvh Jenny
Første indlæg omkring problemet dukkede op på forummet for over en måned siden. Så det er ikke helt nyt.
Jeg oplever nøjagtig det samme problem, som de øvrige på siden her beskriver.
Jeg opfordrer til, at det løses snarest - en webmail, der ikke virker, og som man oven i købet betaler penge for at få lov til at benytte, - det er ikke godt nok.

Hvornår kommer der en løsning ? og vil det bringe teksten tilbage i allerede indgåede mails???:
og vil det bringe teksten tilbage i allerede indgåede mails???:
Der skulle eftersigende ikke være noget problem, hvis man bruger en rigtig mail-klient, så dine mails burde være intakte.
Omdømme 6
Badge +4
Hej alle,

Tak for jeres gode tilbagemeldinger på denne problemstilling.

Vi kan selv genskabe fejlen herfra, og vi har meldt fejlen videre, så vi kan få kigget på det hurtigst muligt.

Beklager de gener dette medfører - det er bestemt ikke kønt!

Vh
Hej Nikolaj
Kan du venligst ikke komme med en opdatering vedr dette Mail Problem.
Det er virkelig problematisk man ikke kan læse sine mails !!!
Har oprettet en sag med "Sags ID 38370544" vedr dette.
Jeg har ligesom flere andre prøvet div Browsere:
IE
Edge
Chrome
Safari
Og på Windows PC samt på Iphone og Ipad

Vh
Hej Nikolaj.
Jeg tilslutter mig ovennævnte ønske.
Jeg arbejder som bestyrelsesformand i en boligforening, og i lighed med andre er jeg meget afhængig af, at Webmail fungerer hver dag.
Håber på det bedste.
Mvh. Preben Dam.
Hej alle
Det ser ud til at fejlen nu endeligt er rettet
Hej alle.

Det virker nu også hos mig - tak!

Mvh.
Ok den er hel gal igen.

Prøver at sende email fra yousee webmail (chrome) -> internal error
Prøver at slå op om der er driftproblemer på min adresse -> internal error
Google første link: yousee.dk/postserver -> Server error/runtime error
Jep... den er gal IGEN!!!
Nu må de tage sig sammen; jeg kan ikke passe min post som bestyrelsesformand i en boligforening.
Jeg håber på, at de er så OBS på webmail problemerne i denne uge, at de har sat folk på indtil alt er testet og implementeret.
Kom nu ind i kampen youSee...
Jeg har fået nok!!!
Nu kan jeg igen IKKE sende mails.
Jeg får denne besked:
"Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, tdchotline@tdc.dk and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

Kom nu ind i kampen youSee.
Omdømme 7
Badge +7
Jeg har fået nok!!!
Nu kan jeg igen IKKE sende mails.
Jeg får denne besked:
"Internal Server Error

Kom nu ind i kampen youSee.

Hej preben_dam

Der skulle ikke være generelle problemer med at afsende.

Jeg kan ikke genskabe fejlen herfra - oplever du det stadig? Hvis ja, i hvilken webbrowser oplever du således dette? Du kan eventuelt prøve at teste i en anden blot for at se om der er forskel.

Vh.
Hej Kasper.

Det fungerer nu.

Venlig hilsen,

Besvar