Svar

Ændre primære e-mail adresse

Hvordan ændrer man primære email adrese i det "nye" yousee mail ? Efter omlægning er en af mine sekundære mails adresser blevet til den primære.
icon

Bedste svar af Kasper 15 april 2019, 13:24

Hej ForumBruger2074

Jeg tillader mig lige supplere til Slangefars svar :)

Du er faktisk nødt til at splitte mailboksen op til flere separate mailbokse, som det nu er muligt at lade sig gøre. En side gevinst ved dette er også, at du ikke længere behøver at sætte sorteringsregler op, hvis I er flere i husstanden med YouSee mail;)

Denne guide forklarer hvordan du gør:
Få en indbakke til hver af dine mailadresser

Hvis du undrer dig over, hvorfor du er nødt til at gøre dette, så er det fordi, at vi har opgraderet fra en gammel platform til en ny mailplatform, hvor det desværre ikke har været muligt at lave en 1-1 migrering af mailadressernes rækkefølge.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Du kan ændre med Mailindstillinger på Mit YouSee.
Omdømme 7
Badge +7
Hej ForumBruger2074

Jeg tillader mig lige supplere til Slangefars svar :)

Du er faktisk nødt til at splitte mailboksen op til flere separate mailbokse, som det nu er muligt at lade sig gøre. En side gevinst ved dette er også, at du ikke længere behøver at sætte sorteringsregler op, hvis I er flere i husstanden med YouSee mail;)

Denne guide forklarer hvordan du gør:
Få en indbakke til hver af dine mailadresser

Hvis du undrer dig over, hvorfor du er nødt til at gøre dette, så er det fordi, at vi har opgraderet fra en gammel platform til en ny mailplatform, hvor det desværre ikke har været muligt at lave en 1-1 migrering af mailadressernes rækkefølge.
Tak Kasper for svar. Jeg var ved at være bange for min mail adresse var gået tabt.

MVH Anders

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P