ADVARSEL!!!! Efter at være blevet kunde har jeg pludselig blevet inviteret i en brugerundersøgelse

Fra denne webside, der gør et seriøst forsøg på at ligne Tele Danmark"TDC"

Link fjernet - Stefan 260115

OSC
SURVEYS
CENTER
brugerundersøgelse:
Tele Danmark
Lørdag, Januar 24, 2015
Kære Tele Danmark-bruger,
Vil du modtage en spændende GEVINST for at fuldføre denne korte undersøgelse?

Den tager kun 30 sekunder, og vi har op til TRE gevinster, der venter på dig...

Spørgsmål 1 af 8: Har du haft Tele Danmark-tjenesten i over seks måneder?
Ja
Nej
Ved ikke
Næste...
2014-2015 Alle rettigheder forbeholdes. Dette er en uafhængig undersøgelse. Com-annualsurvey.info har ingen aftaler med Tele Danmark. og er ikke støttet af dem. Com-annualsurvey.info hævder ikke, at de repræsenterer eller ejer nogen af de varemærker, varenavne eller rettigheder, som er associeret med nogen af belønningerne, som er ejet af deres respektive ejere, som ikke ejer, støtter eller promoverer denne hjemmeside. Belønninger kræver gebyrer for fragt og håndtering. *Se producentens side for oplysninger, da vilkår er afhængige af den specifikke belønning.

3 Kommentarer

Hej

Den ligner ikke den jeg har svaret på. så jeg har slettet mit første indlæg og indberetter din advarsel. Tak

Hej igen Mcpoofy

Jeg har lige læst din advarsel igen og du skriver det som om du har klikket på det skilt, ellers kunne du jo ikke vide hvad der kommer af spørgsmål.

Jeg nåede desværre at klikke på det link du havde sat og derefter klikkede jeg også på det lille kryds, hvorefter der kom denne meddelelse "Tak fordi jeg have deltaget i en undersøgelse."  Da jeg ikke havde klikket og svaret på spørgsmål  blev jeg mistænkelig, og kørte en dybdeskan med mit antivirusprogram. Der blev ikke fundet mailware og virus. Jeg kørte også et skan med "Malwarebytes Anti-Malware". Den fandt heller ikke noget.

Det jeg vil fremtil, er at jeg vil spørge om du også har kørt et skan af en eller anden art, for jeg kan oplyse at TDC ikke vil kendes ved den såkaldte brugerundersøgelse.  Nu er der gået mange dage, ellers kunne man jo overveje et gendannelsespunkt.  

Godt du var OBS på det og skrev om det her. Glad humørikon

Har netop modtaget denne i min mailboks: 

TDC Brugerundersøgelse: Svar på 3 spørgmål og vind en iPhone 6 / Samsung Galaxy Aplha

Iphone og Samsung Galaxy
Vind en iPhone 6 eller Samsung Galaxy
Svar på 3 korte spørgsmål og deltag i TDCs store brugerundersøgelse
Hej lilleris1@gmail.com,
Med TDC´s konkurrence, kan du ligenu vinde en iPhone 6 eller Samsung Galaxy Alpha ved at svare på 3 lynhurtige spørgsmål – det tager kun få sekunder. Gå ikke glip af denne unikke mulighed for at vinde en fed telefon!

Det er gratis at deltage!

Deltag i konkurrence her

Du modtager denne mail fordi du er tilmeldt vores nyhedsbrev. Du kan altid afmelde dig igen. For at afmelde dig klik her: Unsubscribe here

DET ER VIST FUP - HOP IKKE PÅ DET STUNT ! 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)