Svar

Adgangskodeliste

• mab
  • Deltager
  • 2 kommentarer
Hvorledes undgår jeg at skulle angive adgangskode, hver gang jeg skal søge og sende i Microsoft Outlook? Selv om jeg krydser af i feltet "Husk Agangskode" - evt. føje den til adgangskodelisten, sker det samme igen. Hvor finder jeg adgangskodelisten! Windows 7 professionel.

På forhånd tak.

MB

icon

Bedste svar af mab 17 april 2014, 14:28

Hej Peter!

Tak for svar. Det virker uoverskueligt for mig at følge dit forslag. Derfor har jeg besluttet at få en ny mail fra en anden udbyder.

V.h.

mab

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej mab

Så vidt jeg ved, bør den gemme, når du har gjort, som beskrevet. MEN, hvis den kode du taster er forkert, gemmer den dog ikke. 

Får du fejl, når du forsøger at hente post? Ligger der evt. en anden konto, som kan drille den aktive?

Hilsen

Hej. Tak for svar, men det har ikke løst problemet. Koden er rigtig, men det er irriterende, hver gang jeg vil se send og modtag, sende mails....

V.h.

marb

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Fejlen opstår normalt fordi man er kommet til at svarre forkert på et af de mange spørgsmål sådan en computer stiller :-)

Et godt sted at starte med at forsøge, er at gå ind i browserens opsætning og slætte cashe, cookies, passwords og hvad det nu hedder. Hvad det nøjagtig hedder afhænger af hvilken browser man bruger - og de aktuelle menu'er er også placeret forskelligt.

Så er det hele godt nok væk - også de steder hvor det ellers fungerede - men til gengæld har man en chance for at starte forfra igen.

Vh

peter

Hej Peter!

Tak for svar. Det virker uoverskueligt for mig at følge dit forslag. Derfor har jeg besluttet at få en ny mail fra en anden udbyder.

V.h.

mab

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)