Spørgsmål

Adgangskode kan ikke bekræftes og beskeder ikke hentes

• Deltager
  • 1 kommentar
Jeg bruger iMac - seneste opdatering. Mail program MAIL
Gennem mere end et år, har jeg fået beskeden, at min email adresse ikke kan bekræftes. Jeg bliver løbende bedt om at gøre kontoen aktiv, hvilket jeg så gør. Efter nogen tid er den igen passiv og jeg bliver bedt om at indsætte min adgangskode. Det gør jeg og får beskeden at adgangskoden ikke kan bekræftes - alligevel virker mail.
Mailprogrammet viser ligeledes, at der hentes et antal mails, f.eks 120 af 124 eller et andet tilfældigt nummer. Der hentes imidlertid ikke noget som helst.
Jeg har drøftet det med Yousee, der henviser til Apple, der henviser til Yousee. Selv på en hel nyinstalleret imac opstår problemet.

1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +7
Hej TogL

Jeg kan se at du mangler svar og jeg vil gerne byde ind :)

Vi stiller en mailkonto til rådighed som kan tilgås fra webmail og sættes op i et eksternt mailprogram. Desværre kan vi ikke garantere, at vores mailkonto virker i alle mailprogrammer, men det burde virke herfra at sætte kontoen op i de fleste mailprogrammer ved brug af korrekte serverværdier.

Skriv gerne hvilket mailprogram du benytter og måske kan en anden bruger melde ind med nogle erfaringer :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)