Adgang til webmail - certikatfejl | YouSee Community
Svar

Adgang til webmail - certikatfejl

Bliver mødt af kommentar om certifikat-fejl , når jeg prøver at logge på min webmail. Fejlen er opstået i løbet af eftermiddagen, da jeg har været på flere gange i løbet af dagen. Hvornår bliver denne fejl rettet, er jo en "leverandørfejl"?
icon

Bedste svar af Stefan 27 juni 2019, 09:15

Hej

Der har været, og der er stadig nogle problemer på vores side i øjeblikket. Specifik rammer det webmailen i skrivende stund.

Vores teknikere er på sagen, og de gør, hvad de kan for at løse det.

Vi beklager fejlen.

Stefan, YouSee Forum Team
Se original

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Har aldrig oplevet den fejl med YouSee webmail, men har ofte ofte oplevet den med en mail klient. Bruger du webmail, så prøv at slette cookies og midlertidige filer for YouSee.dk. Var lige inde på YouSee webmail og det virker fint her. Hvilken browser bruger du?
Har selvsamme problem - har været på webmail masser af gange i løbet af dagen uden problemos, men nu siger den "Din forbindelse er ikke privat
Brugere med ondsindede hensigter kan forsøge at stjæle dine oplysninger fra webmail.yousee.dk (f.eks. adgangskoder, beskeder eller kreditkort). Få flere oplysninger
NET::ERR_CERT_DATE_INVALID"
Har slettet cookies & midlertidige filer, men det hjalp ikke
Fejlen er løst nu, men savnede en driftsinformation om problemet.
Omdømme 7
Badge +7
I rammer tilsyneladende en server med HTTP forbindelse i stedet for en med HTTPS forbindelse. Kan I gå ind på https://mail.yousee.dk ?
Omdømme 7
Badge +7
Her er lidt fra Google om problemet: https://support.google.com/chrome/answer/6098869#connection
Omdømme 5
Badge +1
Var lige på Mit YouSee og fik beskeden YouSee opdaterer systemer fra 17:00 til 00:00, og det kan give nogle problemer.
Jeg har samme problem som lorry - jeg kan ikke logge på mail. Får at vide at det er en certificeringsfejl + at jeg skal kontakte support. Nogen forslag til noget, jeg kan gøre ?
Mvh
Anne Mette
Omdømme 5
Badge +6
Hej

Der har været, og der er stadig nogle problemer på vores side i øjeblikket. Specifik rammer det webmailen i skrivende stund.

Vores teknikere er på sagen, og de gør, hvad de kan for at løse det.

Vi beklager fejlen.

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar