Adgang til webmail | YouSee Community
Spørgsmål

Adgang til webmail

Har problemer med at komme på webmail, fejlkode 6, nogle gange lykkes det, andre gange ikke, har kontaktet yousee for ca 14 dage siden, de siger de arbejder på problemet, fik at vide af medarbejderen at webmail var en ekstra service, som jeg egentlig ikke betalte for, men mener når man laver webmail som en mulighed for sine kunder, så skal det også virke, kan se i dette forum, at problemet har været helt tilbage i 2016, hvad sker der lige, og så bliver man konfronteret med, at de gerne vil have en som mobilkunde, ikke mere til mig fra yousee, før tingene virker, prisen er der jo ikke noget galt med, den skal nok blive hævet.

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej hive78

Du skal tage kontakt til os igen, så vi kan få set nærmere på fejlen. Det kunne tyde på noget står forkert et sted og skal rettes.

Du kan evt. kontakte vores chatsupportere, som også sidder med mail.

Adgang til chatten findes nede i hjørnet på denne side.
det er konverteret om til den nye mail,men får sludder for en sladder, når man ringer til yousee, når jeg prøver at komme på, taster jeg min mail kode, derefter popper der et vindue op, hvor jeg skal vælge min konto, og vælger min e mail adresse, og så kommer jeg ikke videre, nogle gange lykkes det.
Omdømme 7
Badge +7
Har også fået fejlkode 6 med YouSee webmail, men det var med den gamle webmail. Er du ikke konveret endnu til den nye mail platform? Den har et markant anderledes layout.

Besvar