Adgang til HomeDisk

• Deltager
  • 9 kommentarer
Jeg kan ikke længere lægge filer ind på min HomeDisk eller slette filer, der allerede ligger der. Jeg får at vide, at jeg ikke har tilladelse til det, selvom jeg gør det samme, som jeg altid har gjort. Jeg gætter på, at det har noget at gøre med, at jeg har haft en tekniker hjemme og installere en ny HomeBox, der skulle være hurtigere (og billigere) end den gamle. Men jeg ved ikke, om det har noget med det at gøre. Er der nogen, der kan hjælpe?

3 Kommentarer

Hejsa!

Fik du løst dit problem? Jeg oplever det samme - med den forskel, at jeg ikke har ændret noget som helst! Håber, du vil skrive, hvis du ved, hvad man skal gøre!

Mvh

Lotte

Hej Lotte

Jeg fik ingen reaktion på mit spørgsmål - men efter nogle dage var problemet forsvundet, uden at jeg havde gjort noget, og det er ikke dukket op igen.

Tålmodighed er jo langt fra altid en dyd - og slet ikke i forhold til it - men i dette tilfælde gav det altså pote.

Forhåbentlig er der andre, der har mere handlingsorienterede råd.

Mvh

Karsten

Hej Karsten

Tusind tak for dit råd - det virkede! Også hos mig gik der nogle dage, før jeg havde adgang igen. Tålmodighed er normalt ikke noget, jeg har for meget af, men når det ligefrem kan løse mine problemer og spare mig for at forsøge at ringe til TDC, ja så forsøger jeg at have. ;-) MvhLotte

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)