Adgang til afmeldt homedisk efter 45 dage


  • jkc
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Hej.

For noget tid siden valgte vi at afmelde vores homedisk. Af en ellers anden grund har TDC ikke bedt om den tilbage og den står her derfor stadig. Vi havde tænkt os at betale for den så vi kunne beholde den.
Men nu er problemet så, at vi jo ikke kan komme ind på den og hente vores data ud, da vi bliver nægtet adgang. Derfor valgte vi at genkøbe abonnementet i håb om at vi kunne få adgang igen. Men TDC har ikke kunne oprette denne adgang Igen og efter 4 samtaler har de valgt at sende os en ny homedisk i stedet... Men det får vi jo ikke vores data tilbage af og vores backup er over 45 dage gammel, så den er jo nok slettet. De to første jeg snakkede med i kundeservice sagde at de blot kunne tilføje adgangen igen, men det virker så åbenbart ikke.
Er der nogen som kender en måde at få adgang til den gamle homedisk på? Vi kan sagtens finde den over netværket men den nægter os adgang da "vi ikke har et gyldigt abonnement".

Jeg har desuden prøvet at tage harddisken ud og slutte den direkte til en computer, men computeren kan ikke finde harddisken.

Venlig hilsen
Casper Christoffersen

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)