Spørgsmål

Abonnementsnøgle COAX

Hvor ser jeg min abonnementsnøgle (bredbånd via COAX)
Bjarne

11 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5
Hej Bjarne

Velkommen på forum! :)

Jeg kan se at du mangler svar her og det vil jeg gerne lave om på.

Du burde kunne finde din abonnementsnøgle til sikkerhedspakke inde på Mit YouSee under bredbånds-afsnittet. Har du været derinde at kigge?

Hvis du ikke kan finde den, så kan du også kontakte vores support på tlf. 70704040 og få hjælp.
Ja, men der er kun informationer vedr. det trådløse netværk og en kort beskrivelse af produktet.
Jeg mistænker at der kun gives adgang til sikkerhedspakken, når man opgraderer sit produkt - når jeg trykker på "bredbånd" på Yousee's hovedside står der i en Psst boks:
Du er ved at skifte hastighed på dit Bredbånd. Når du skifter til nyt Bredbåndsprodukt får du adgang til YouSee Sikkerhedspakke. Vær opmærksom på, at de tjenester du hidtil har haft på dit YouSee Bredbånd ikke følger med."
Omdømme 7
Badge +6
Der er kun adgang hvis den er med i abonementet, du har nok det hvor der er Film og Serier med.
Film er også mere brugbart end en sikkerheds pakke, som ikke kan bruges på de enhede man bruger til at gå på nettet med.
Omdømme 5
Badge +5
Hej ForumBruger585

Fik vi afklaret denne tråd? :)

Som Radiomanden er inde på, så er nøglen jo kun synlig hvis du abonnerer på YouSee Sikkerhedspakke.

Meld gerne tilbage og markere bedste svar, så vi kan få løst tråden og markeret en løsning, til glæde for andre der måtte komme forbi og læse med her på forum :)
hvorfor er der ikke link til min sikkerhedspakke/nøgle i menuen under bredbånd, DEN MANGLER DER
Jeg kan heller ikke se vores abonnementsnøgle.
Da jeg bestilte den fik jeg at vide jeg ville modtage en mail med instrukser.
Men ej heller det fik jeg!

Når jeg prøver at klikke på "Administrere licenser" Så kommer der en ERROR 500

:@:@
Omdømme 4
Badge +6
Hej Flemming1974 og PeterTV

Det lyder som om, vi skal have set lidt nærmere på jeres løsninger herfra.

Hvis I tager fat i vores support, bliver der kigget på det. Hvordan de kan fanges, kan ses her: https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os

Stefan, YouSee Forum Team
Det er simpelthen så ringe det foretagende, 5 måneder og manden har stadig ikke fået et svar, jeg kunne stille samme spørgsmål men til hvad nytte?
Jeg smider sgu mine penge et andet sted ved nogen der KAN levere varen uden at skulle holdes i hånden og hjælpes.
Jeg har samme problem med ikke at kunne finde min abb. nøgle!

Det er da utroligt at det skal være så vanskeligt, sådan var det ikke tidligere hvor jeg kunne se den under mit abb. hvorfor f..... har I fjernet det??? :(
Omdømme 7
Badge +3
Hvis sikkerhedspakken er købt efter 11. juni 2017 (herunder hvis man har fået pakken som en fordel gennem YouSee More) er den anderledes end hvis den er købt før 12. juni 2017. Nu får man en mail, hvor man aktiverer pakken via et link, samt en vejledning i hvordan man installerer på de op til 3 computere, som licensen giver adgang til. Der synes slet ikke at være brug for en abonnementsnøgle til den nye version, da man installerer direkte fra en webside, hvor man er logget på med sit YouSee-login. Flere oplysninger findes her under kundeservice:

https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/vaelg-sikkerhedspakke

Hvis man prøver at installere den gamle version, kan der være brug for en abonnementsnøgle. Det foreslås at ringe til kundeservice hvis der er brug for nøglen men den ikke findes i selvbetjeningen. Måske skal man så installere den nye version.
Få nu bare lavet et link via bredbånd til mine licenser direkte, i stedet for at dette pjat og links til alle mulige andre sider, og info om det er er købt før eller efter en dato i juni, hvilket INGEN kan huske om de har købt det før eller efter den dato. i gør det alt for svært for jer selv.
en ufattelig dårligt online setup for en ufattelig stor leverandør at tv i danmark.

Alt det arbejde i kunne spare, på at vi via selvbetjening selv kunne finde licenser, frem for vi skal bladre frem og tilbage alle steder, og skrive til jer er jo også krop umuligt, da der ikke er omkring licenser, så bliver man henvist til alt muligt andet hele tiden. Så skuffet, og ikke undeligt at mine licenser ikke er aktive. venligst ring mig op på mandag, så jeg kan give jer et møjfald.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)