Spørgsmål

abonnement

Omdømme 2
  • Udforsker
  • 20 kommentarer
Jeg har et abonnement - xxx xxx xxx.

Det er abonnementet opsagt til 9. apris 2017 (bekræftet af YouSee den 10. marts 2017).

Jeg har en regning, dækkende for hele april 2017 - det skal selvfølgelig justeret, så der kun opfatter til og med 9. april 2017.

Jeg venter forsat på den justering af min regning - også selv om jeg nu har fået en rykker.
Regningen betale, når den modtages.

Jeg har brugt ca. 10 minutter for at zappe efter et-eller-andet, hvor man kan skrive omkring regning - det fremgår af hjemmeisden, at den kan man - jeg kan ikke findes det.

Derfor skrives der her.

Redigeret af kasper d.7/4-2017: Sløret kundenummer

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er ikke givet at en fra You See som er tilknyttet forummet læser dit indlæg, det er derimod helt sikkert at det bliver læst hvis det skrives på deres FB væg.

PS: Det er ikke tilladt med personlige oplysninger, så slet dit kundenummer.
Omdømme 5
Badge +7
Hej PeterR

Lige et kort indspark herfra :)

Jeg har lige redigeret dit opslag i forhold til vores guidelines for forum, så dit kundenummer ikke er synligt for alle.

Det hurtigste vil nok være at kontakte kundeservice på telefonen, men ønsker du at skrive til dem, så kan du gøre det via denne side, hvor du også kan se vores åbningstider m.m.:

Kontakt YouSee
Omdømme 7
Badge +6
Du har glemt at redigere overskriften Kasper, der står kundenummerer endnu tydeligere.
Omdømme 5
Badge +7
Hej Radiomanden

Du er hurtig! :) Det er rettet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$