12 cifret kunde nr? | YouSee Community
Spørgsmål

12 cifret kunde nr?

Da jeg vil kontakte jer via jeres "hasteemigrering" for at få oprettet nogle mailblokeringer
skal jeg udfylde et 12 cifret kunde nr.
Men jeg kan på både min mail og trådløst kun finde 9 cifre hvor dælen finder jeg det med 12?

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Kunde nummer findes på dine regninger og er på 9 cifre.
Kunde nummer findes på dine regninger og er på 9 cifre.

Ja så langt er jeg også nået, men den vil ikke acceptere de 9 cifre, den vil have 12
når man skal skrive til dem.
Så det sq lidt svært og kontakte dem på den måde.
Jeg vil kontakte dem via tlf mandag for at få svar på deres månedslange ROD.
Omdømme 2
Badge +1
Hej wupti

Dit mail-kundenummer er ganske rigtigt 12 cifre langt i modsætning til de normale, der kun er ni. Hvis du ikke har mulighed for at finde det pågældende kundenummer, vil jeg bakke op om, at du med fordel kan kontakte YouSee Support. Såfremt du kender dit ni-cifrede kundenummer, burde de kunne hjælpe dig med at finde det 12-cifrede også. Vores Support sidder dog klar på 70704040 mellem kl. 8.00-20.00 alle ugens dage - der er ingen grund til at vente til mandag. 🙂

@Radiomanden Det er rigtigt, at langt størstedelen af YouSee kunde-/kontonumre er på ni cifre, men lige de ældre mail-kundenumre er nu på 12. Når mailkontoen er migreret til de nye systemer eller er oprettet efter migreringen, vil også mailkontoen have et nicifret kundenummer, men de ikke-migrerede mailkonti har stadig det 12-cifrede.

Anna,
YouSee Forum Team

Besvar