Spørgsmål

youseemail


Badge

Hvorfor kan jeg ikke få min mail til at sende-modtage efter jeres opdatering sidste uge+++++HAR SPURGT SUPPORT AT DE KUN HAR ANSVAR FOR WEBMAIL----MEN DE GIVER EN DEN NYE OPSÆTNING TIL FEKS OUTLOOK---INTET VIRKER --HVA GØR VI ????

 


17 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hvilken klient bruges der.?

Omdømme 6
Badge +8

Hej @hardy hansen 

Du er velkommen til at poste nogle screenshots af din opsætning, samt den fejlbesked du får når du forsøger at sende mails. Hvis din e-mail-adresse fremgår af billederne, så skal den streges ud. 

Det er sådan, at såfremt mailprogrammet er sat ordentligt op, så virker det. Der er ikke noget hos os der blokerer, så længe opsætningen er korrekt. Hvordan det så gøres, er forskelligt fra mailprogram til mailprogram. 

Badge

Hej

Vil prøve at lave screen shots---jeg bruger outlook 2007-outlook 2016,samt Office 365,intet virker.

Mvh Hardy

Badge

Hej

Vil prøve at lave screen shots---jeg bruger outlook 2007-outlook 2016,samt Office 365,intet virker.

Mvh Hardy

Hej Hardy

De har problemer hos Yousee. Rigtig mange kan ikke sende og modtage mails. Håber på at der snart findes en løsning. Jeg har brugt mange timer i røret med kundeservice i en uge nu, men intet hjælper. De har endnu ikke kunnet løse problemet. Det er virkelig frustrerende og jeg ved der ligger mange vigtige mails og venter. Kan bare ikke komme ind til dem. Man er fuldstændig “lost” og du kan ikke stole på kundeservice overhovedet. De vender ikke tilbage som aftalt. Yousee’s  egen webmail kan jeg heller ikke komme ind i.

Badge

Hej Flemming

Det er ikke godt-jeg ka trods alt tilgå min webmail.Men det er i en begrænset tid,da jeg får megen mail.

Håber de snart får løst problemet.

MvhHardy

Badge

Hej Hardy. Nej, det er ikke godt.. vi har en meget gammel mailadresse som ikke er blevet tilknyttet webmail. Derfor kan vi slet ikke læse mails overhovedet. 80% af alle telefonopkald til YouSee i øjeblikket drejer sig om kunder der har problemer med deres mail og du venter 20-30 minutter for at komme i gennem. Så det er et ret stort problem kan du høre. Har læst om et større firma på trustpilot de er virkelig på skideren med alt deres mails hvor de ikke kan sende/modtage og de har prøvet alt. Good luck.

Omdømme 6
Badge +8

Jeg vil lige sige, at langt størstedelen af vores kunder ikke oplever med mail efter opdateringen - set i det samlede billede, er det en ret lille del der oplever problemer, men det er naturligvis frustrerende for dem der gør. Det anerkender jeg. Derudover ligger fejlen lokalt, hos dem hvor det ikke virker - med undtagelse af hvis mailen f.eks. ikke er tilknyttet, som i dit tilfælde Flemming. Det er naturligvis noget vi skal rette. 


@hardy hansen; når webmail virker, så ligger blokeringen helt sikkert i opsætningen af dine mailprogrammer. Vend derfor meget gerne tilbage med screenshots. Så kan vi bedre guide dig.
 

Badge

Jeg vil lige sige, at langt størstedelen af vores kunder ikke oplever med mail efter opdateringen - set i det samlede billede, er det en ret lille del der oplever problemer, men det er naturligvis frustrerende for dem der gør. Det anerkender jeg. Derudover ligger fejlen lokalt, hos dem hvor det ikke virker - med undtagelse af hvis mailen f.eks. ikke er tilknyttet, som i dit tilfælde Flemming. Det er naturligvis noget vi skal rette. 


@hardy hansen; når webmail virker, så ligger blokeringen helt sikkert i opsætningen af dine mailprogrammer. Vend derfor meget gerne tilbage med screenshots. Så kan vi bedre guide dig.
 

Tak for svar. Jeg er da glad for at du siger fejlen ligger hos jer. Nu har vi ikke kunnet læse vigtige mails i 9 dage. Fra sygehuset, betale regninger m.m. Hvis det nu var dig der var blevet ramt var du ikke blevet frusteret ?? Håber på snarlig løsning og forstår simpelthen ikke den lange ventetid for at få tingene til at fungere. Vores tillid til YouSee er meget ringe. Prøver at bevare roen. MVH Flemming

Badge

Hej louise

Her er screenshots fra min outlook opsætning.

Har prøvet alle kombinationer-her er de anbefalede opsætning.

 

Badge

 

Badge

 

Badge

 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @hardy hansen 

Hvad hvis du skriver 465 i port til udgående post? 

Badge

Hej

Det giver samme resultat-desværre

Mvh

Hardy

Omdømme 7
Badge +9

Hej @hardy hansen 

Det er jeg ked af at læse. 

Det burde virke når vores tekniske værdier følges. 

Har du flere mailkonti i mailprogrammet, som måske ikke er rettet til? 

Husk, at du altid har adgang via webmailen i forhold til modtagelse af ny post: YouSee Webmail

Hej @Kasper 

Kan du helt udelukke min mistanke om at problemet kan skyldes en forkert firewall-indstilling i YouSees modem/router?

Hvordan kan det ellers forklares at et par brugere fik deres mailklient til at virke ved at bruge mobildata i stedet for YouSee bredbånd?

Omdømme 7
Badge +9

Hej @MS-ERIK 

Jeg tror bestemt ikke at problemet ligger i noget af vores router-firmware. Der må være en anden forklaring.

Det er ikke noget vi har hørt om og jeg tænker, at vi har mange på den firmware/de router, som IKKE har problemer. 

Jeg har godt set, at du har postet den teori i flere tråde.

 

Besvar