Svar

YouSee Webmail

Badge +1
  • Udforsker
  • 15 kommentarer

Hej,

Som alternativ til min hovedmail i mappen Mail, op rettede jeg i sin tid en YouSee Webmail med samme navn, desværre er der kommet et bogstav ekstra foran @, derfor vil gerne have dette bogstav  fjernet, jeg har prøvet, om jeg kunne slette kontoen, og oprette en ny, uden held.

Jeg har også et andet problem, jeg har købt en ny computer, jeg bruger den samme Windows mailboks, som på den gamle, hvor der ingen problemer var, men det har jeg fået her. Mine mail er markeret, men jeg kan kun sende mails, ikke modtage. Der står i indboks “ vi henter dine mails” men de dukker ikke op.

med venlig hilsen  Verner

icon

Bedste svar af Kasper 24 October 2022, 14:23

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Har du prøvet at slette kontoen via Mailindstillinger på Mit YouSee? 

Omdømme 7
Badge +10

Hvordan har du sat indgående mail op? 

Badge +1

Hej,

ang. webmail, jeg har prøvet at slette den, men uden held.

I Windows Mail boks, hvor jeg har 3 mailadresser, står der “vi henter dine mail, de kommer bare ikke,

jeg havde den samme boks på min gamle PC, der var der ingen problemer. Jeg synes, det er underligt, at jeg kan sende mails, men ikke modtage mails.

mvh Verner

Omdømme 7
Badge +10

Som @Slangefar skrev, så kan det være en fejl i indgående opsætningen.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @vah 

Du skal prøve at oprette en ny mailboks ved hjælp af denne guide, så du kan få den ønskede mailboks med det ønskede navn. Herefter kan du prøve at se om du kan slette den forkerte, men pas på mails der skal gemmes først. 

Hvis du har en mailkonto i et mailprogram, der ikke virker, så skal du tjekke opsætningen via denne side.

Jeg håber svaret kan bruges😊

Badge +1

Tak for svaret, nu kører det. mvh Verner

Besvar