Svar

yousee pop3 mail

jeg kan ikke få min Mac til logge ind på jeres undskyld mit sprog åndsvage mail som nu hellere ikke virker på min iPhone eller iPad fordi jeg opdaterede adgangskoden og denne er så blevet opdateret på mine enheder men den bliver ved med at skrive fejl i enten brugernavn eller adgangskode hvad gør jeg forkert?

icon

Bedste svar af Radiomanden 13 August 2022, 17:47

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Der kan startes med at se om der er noget der er overset i opsætning.

https://yousee.dk/hjaelp/artikler/opsaet-yousee-mail/ios

Omdømme 6
Badge +9

Har du ændret koden til din mail inde på Mit YouSee..

Derefter opdaterer du koden i dine mailprogrammer, så burde det virke.. hvis det “kun” er koden du ændrer.

Der er en beskrivelse her

Der er intet der hjælper serveren bryder ned hele tiden

Hvis man ændrer adgangskoden er det vigtigt at ændre adgangskoden i alle de mailprogrammer (computer, tablet, mobil o.s.v.) der kontakter YouSees mailserver. Disse mailprogrammer kan køre i baggrunden, og kan derfor komme til at bruge den gamle adgangskode inden man får rettet koden. Hvis der bruges en forkert adgangskode til YouSee Mail bliver adgangen blokeret i 15 minutter, også for adgang via webmail. Det kan være det, der sker her.

Ret adgangskoden alle steder, hvor den forekommer, både på computer, tablet, iPad, mobil, iPhone m.v., og den kan forekomme flere gange i hver enhed. Vent derefter mindst 15 minutter og prøv om der derefter kan logges ind. Prøv også om der er adgang med webmail.