Svar

Yousee mail automastisk sletning


Badge

Har sat Outlook op til at slette på server efter 14 dage. Virker fint, men nu vil jeg gerne beholde nogle af mails’ne i undermapper, og kun rydde op i indbakke automatisk. Kan man det?

  • Gælder “autosletning via Outlook” alt eller kun det i indbakke?
  • Kan man undgå at indhold af undermapper oprettet i YouSee mail slettes ?
  • Måske man burde kunne indstille sletning inde i YouSee mail? Har set et andet svar til en, der ikke længere havde Outlook og efterlyste hvordan man så ændrede sletningsindstilling. Svaret var “højreklik på mappe > rediger egenskaber > fastholdelse”  Jeg kan bare ikke få sådan en mulighed fra når jeg højreklikker på en  mappe i webmail (på windows computer) Hvad mon jeg gør galt eller er svaret ikke gældende længere 
icon

Bedste svar af PeterA4 5 March 2023, 09:45

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Så vidt vides slettes der kun automatisk i papirkurv efter 30 dage. Bruger ikke YS Webmail så meget, den er sekundær, min primære er G Mail.

Omdømme 6
Badge +8

Har sat Outlook op til at slette på server efter 14 dage. Virker fint, men nu vil jeg gerne beholde nogle af mails’ne i undermapper, og kun rydde op i indbakke automatisk. Kan man det?

  • Gælder “autosletning via Outlook” alt eller kun det i indbakke?
  • Kan man undgå at indhold af undermapper oprettet i YouSee mail slettes ?
  • Måske man burde kunne indstille sletning inde i YouSee mail? Har set et andet svar til en, der ikke længere havde Outlook og efterlyste hvordan man så ændrede sletningsindstilling. Svaret var “højreklik på mappe > rediger egenskaber > fastholdelse”  Jeg kan bare ikke få sådan en mulighed fra når jeg højreklikker på en  mappe i webmail (på windows computer) Hvad mon jeg gør galt eller er svaret ikke gældende længere 

Du skal gøre dig selv klart, om det er din Outlook der styrer sletning eller din youSee webmail.

Hvis det er youSee webmail, så login og vælg klassisk webapp på tandhjulet (højre øverst), der kan du højre klikke og vælge periode til at gemme.

Hvis det er Outlook skal du ikke rode inde på youSee webmail, men sætte det op i outlook, også ved at højre klikke på din folders. Til gemte mails opretter du en folder til dem.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Hasselmark 

Kunne du bruge et af svarene i tråden her?😊

Hvis ja, markér det bedste svar via knappen ved samme navn. 

Besvar