Svar

Yousee email adresse

Er det helt umuligt at oprette en email adresse i Yousee ?? , nu har jeg været kunde i YouSee i et par måneder og det er endnu ikke lykkes mig at få en , og har ringet mange gange til kundeservice.
icon

Bedste svar af Persen M 21 December 2016, 14:48

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10
Nu er det et stykke tid siden, men jeg mener jeg bare var logget på Mit Yousee og trykkede Mail. Så skete det helt af sig selv.
Omdømme 7
Badge +1
https://forum.yousee.dk/fri-snak-12/vil-du-sende-e-mail-til-yousee-brug-kundeserviceyouseedk-97521
Omdømme 7
Badge +10
Var dit problem en mailadresse for at skrive en mail til Yousee, vil anbefale ikke at skrive til kundeservice@yousee.dk. Det virkede en gang fint, men de sidste 2 mails har jeg ikke fået svar på. Når man er så store (som Yousee), har man måske tusind medarbejdere som svarer på mail. Mail skal fordeles og derfor vil Yousee fornuftigt nok, at vi sender mail fra hjemmesiden. Så kan den routes automatisk til en person med viden på netop dette område.
Omdømme 7
Badge +1
Var dit problem en mailadresse for at skrive en mail til Yousee, vil anbefale ikke at skrive til kundeservice@yousee.dk. Det virkede en gang fint, men de sidste 2 mails har jeg ikke fået svar på. Når man er så store (som Yousee), har man måske tusind medarbejdere som svarer på mail. Mail skal fordeles og derfor vil Yousee fornuftigt nok, at vi sender mail fra hjemmesiden. Så kan den routes automatisk til en person med viden på netop dette område.

Ifølge loven så skal dette stå tydeligt på et firma´s hjemmeside:

**********************************************************************************
"Virksomhedens navn (det navn den er registreret med i CVR)
Virksomhedens fysiske adresse
Virksomhedens E - M A I L A D R E S S E og hvor det er relevant også postadressen
Virksomhedens CVR-nummer
Eventuelle godkendelsesordninger (f.eks. e-mærket) og den relevante tilsynsmyndighed."

"Ikke nok med en kontaktformular

Mange virksomheder har en kontaktformular som en integreret del af deres hjemmeside, men Forbrugerombudsmanden har i en konkret afgørelse slået fast, at det ikke er nok til at leve op til lovens krav. Alle hjemmesider skal indeholde oplysninger om en e-mailadresse, som forbrugerne kan skrive til, hvis de vil i kontakt med virksomheden. På den måde sikres det også, at forbrugerne kan gemme en kopi af deres besked."

**********************************************************************************
https://www.danskerhverv.dk/Nyheder/Sider/Husk-at-anfoere-kontaktoplysninger-paa-din-hjemmeside.aspx
Omdømme 7
Badge +2
Er det helt umuligt at oprette en email adresse i Yousee ?? , nu har jeg været kunde i YouSee i et par måneder og det er endnu ikke lykkes mig at få en , og har ringet mange gange til kundeservice.

Efter du har logget ind hos Yousee, klik på mail ikonet.
Når du er havnet ovre i Webmail, så gå ned til Indstillinger og der efter Mailadresser.
Så kan du oprette en personlig mail adresse og personligt password for at få adgang.
Her vil du så nok også få oplysninger om POP3 og SMTP adresse for at få adgang via et mail program.

Men du skal vist væbne dig med lidt tålmodighed inden du kan det, for jeg kan se at grundet noget opdatering, så er mugligheden for oprettelse af mail adresser blevet deaktiveret.
Omdømme 7
Badge +6

Ifølge loven så skal dette stå tydeligt på et firma´s hjemmeside:

"Virksomhedens navn (det navn den er registreret med i CVR)
Virksomhedens fysiske adresse
Virksomhedens E - M A I L A D R E S S E og hvor det er relevant også postadressen
Virksomhedens CVR-nummer
Eventuelle godkendelsesordninger (f.eks. e-mærket) og den relevante tilsynsmyndighed."

"Ikke nok med en kontaktformular

Mange virksomheder har en kontaktformular som en integreret del af deres hjemmeside, men Forbrugerombudsmanden har i en konkret afgørelse slået fast, at det ikke er nok til at leve op til lovens krav. Alle hjemmesider skal indeholde oplysninger om en e-mailadresse, som forbrugerne kan skrive til, hvis de vil i kontakt med virksomheden. På den måde sikres det også, at forbrugerne kan gemme en kopi af deres besked."

https://www.danskerhverv.dk/Nyheder/Sider/Husk-at-anfoere-kontaktoplysninger-paa-din-hjemmeside.aspx

Det står der skam også:
https://yousee.dk/om_yousee/om_youseedk.aspx

Besvar