Vær opmærksom på at spamfilter lige nu, måske blokere steam mails

Yousee har valgt at putte @steampowered.com i spamfilteret.

if. med en opdatering her i idag krævede Steam 2FA og jeg fik ingen emails...

Steam Guard 2FA: https://help.steampowered.com/en/wizard/HelpWithSteamGuardCode

Anbefaler at man åbner for: support@steampowered.com og noreply@steampowered.com

Hvis der nogen der kender en måde at gøre YouSee opmærksom på dette, så ville det være dejligt.

Jeg ser ingen grund til at man betragter steam mails som spam.

Denne tråd kan ikke kommenteres

6 Kommentarer

Omdømme 2
Badge +4

Hej Aequi

Jeg har lige taget en snak med vores Postmaster, som gerne vil se nærmere ind i det. Som udgangspunkt, så ser det ikke ud til at de burde havne i vores SPAM filter, men det kan også skyldes at mange markere en bestemt mail adresse fra Steam som SPAM, så har du mulighed for at finde de mails der havner i din SPAM indbakke, så trykke på “Se original” og give os den eller de mail adresser de sender fra.

Received: from [208.78.167.5] (helo=valvesoftware.com)
    by smtp-03-tuk1.steampowered.com with smtp (Exim 4.90_1)
    (envelope-from <noreply@steampowered.com>)
    id 1oWcDn-0004cN-OX
    for ***@***.***; Fri, 09 Sep 2022 04:30:55 -0700

Received: from smtp-53.steampowered.com (smtp-53.steampowered.com [208.64.202.53])
    (using TLSv1.2 with cipher ECDHE-RSA-AES256-GCM-SHA384 (256/256 bits))
    (No client certificate requested)
    by mwumf0306.yousee.as8677.net (SMTP Server) with ESMTPS id 4MPDMP1CQcz18YY7T
    for <***@***.***>; Fri,  9 Sep 2022 13:30:57 +0200 (CEST)

X-mail-filterd: {"version":"1.3.4","queueID":"4MPDMP4x4hz18YY7M","contextId":"5c511a51-92ed-41f1-97e0-f06fe61782af"}
X-yse-mailing: SPAM
X-yse-spamrating: 69
X-yse-spam: low
X-yse-spamcause: OK, (290)(1000)

Dette forum kan ikke klare at man copy/paster alle mail headers. Så jeg gættede på hvilke der var relevant. Overstående er fra den tidligste mail der ligger i spamfolderen under webmail.yousee.dk (9. september)

Jeg opdager det først den 7. okt. hvor jeg skulle bruge steamguard mails. Jeg har personligt ændret mine webmail indstillinger så mails fra steam bliver sendt igennem. Som jeg også skrev i den oprindelige indlæg:

SteamGuard anbefaler at man åbner for: support@steampowered.com og noreply@steampowered.com

Omdømme 2
Badge +4

Mange tak. Jeg får det meldt videre til vores Postmaster, så de kan se nærmere på sagen :)