Spørgsmål

Uønsket mail - hvordan blokeres afsender?

I de sidste uger har jeg fået 10-20 spam mails dagligt. Hvordan kan jeg blokere en afsender? Der findes ingen 'bloker afsender' under Funktioner eller i Indstilling.

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10
Går ud fra du bruger YouSee webmail.

1. Tryk på Indbakke
2. Vælg en mail
3. Tryk Funktioner
4. Vælg Bloker afsender
Jamen den mulighed har jeg ikke - når jeg trykker Funktioner kan jeg vælge 'Marker som læst' 'Marker som ulæst' og 'Videresend som vedhæftet'. Og det bliver ikke bedre hvis jeg åbner mailen - så giver Funktioner heller ingen mulighed for at vælge 'Bloker afsender'.
Så hvad kan jeg gøre?
Og ja, det er YouSee Webmail.
Omdømme 7
Badge +10
Er du oprindelig TDC privat kunde? Der kunne være flere udgaver af YouSee webmail i spil.
Ja, min mail er fra tiden med TDC.
Omdømme 5
Badge +2
Jeg blander mig lige. :)

Om du trykker ind på mailen eller markerer den, så skal den mulighed komme frem. Hvorvidt det er en tidligere TDC Privat mail eller mail fra YouSee spiller ingen rolle. Det er samme måde, det er bygget op på.

Hvis det fortsætter med at drille, så tag gerne fat i vores support, så det kan blive undersøgt nærmere. De kan kontaktes her: https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os

Stefan, YouSee Forum Team
Hm... muligheden findes ikke. Jeg kontakter Kundeservice.
Jeg har talt med Kundeservice. Funktionen findes ikke i min mail, fordi det er en gammel free mail fra TDC tiden, som ikke har de funktioner. Så jeg kan leve med det eller skifte til betalingsmail.
Tak til jer der har brugt tid på at svare.

Besvar