Umotiveret tekst kommer når jeg skal sende en tekst. Hvor den kommer fra ved jeg ikke. Det kan være enkelt ord eller sætninger??


Badge

Når jeg skal sende en besked via email bliver der helt umotiveret tilført en tilfældig tekst enten før eller efter det jeg er i gang med at skrive. Det er en tekst som gør det fuldstændigt umuligt at skrive en korrekt tekst, og derfor ubrugelig til noget som helst.

Problemet har ikke været der før det nye look blev indført?

Med venlig hilsen

Svend-Aage Larsen


21 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Du er nok ramt af det med stavekontrol, der driller

 

 

Badge

Det har ikke noget med stavekontrol at gøre. Det er ikke relateret til de ord jeg har skrevet, men helt tilfældige ord eller sætninger.

Omdømme 7
Badge +9

Har du ikke slået noget oversættelse til i din browser? 

Badge

nej

 

Badge

Har ikke fortalt at så snart jeg forsøger at skrive en tekst, flytter den teksten ned i kladde, er det rigtigt?

 

Omdømme 5
Badge +8

Hej @ForumBruger3002 

Det skal vi naturligvis have kigget på. 

Kan du prøve at tage et screenshot af, hvordan det ser ud når du forsøger at skrive en mail? Jeg tror det vil være godt lige at se det med egne øjne. Hvis din mailadresse eller lignende er synlig, kan du lige strege den ud inden du poster billedet. 

Omdømme 7
Badge +9

Det er nemt nok at tage et Screenshot uden at der vises personlige oplysninger.

 

Badge

Jeg er en ældre mand og har ikke megen forstand på det rent tekniske på en computer. Derfor har jeg bestemt at jeg retter henvendelse til Yousee Support og forsøger at få det klaret over telefonen.

I bruger udtryk som screenshot - det er russisk for mig. Og så er jeg stået af!  Men tak for jeres hjælp

Jeg ønsker jer en god jul og et godt nytår!

Med venlig hilsen

Svend-Aage Larsen

Omdømme 7
Badge +9

Hvilken udgave køres der med, Modern eller klassisk.? Prøv at skifte til den anden udgave. Bruges der Modern, så vælges Klassisk i indstillinger.

Badge

Hvad er Modern eller klassisk udgave ???

 

Omdømme 7
Badge +9

Det er 2 forskellige versioner,  der er forskel i Lay Out, og i Klassisk Zimbra er der ikke fejl i oversættelse.

Zimbra

Modern.

Som det ses her på de 2 Screenshots.

Badge

Kan man skifte fra det ene til det andet. Jeg kan se at jeg har “Modern” versionen, og hvordan skifter man.

Omdømme 7
Badge +9

Som tidligere skrevet, i indstillinger.

Badge

Og hvor finder jeg “indstillinger”

Omdømme 7
Badge +9

 

 

Badge

Tak!

Har skiftet til ny version

 

Omdømme 7
Badge +9

Prøv så at skrive en mail, om det gør en forskel.?

Badge

Har lige prøvet, der er ingen forskel?

Den tekst man forsøger at skrive bliver til noget fuldstændigt andet ulæseligt tekst.

Gir snart op!

 

Omdømme 7
Badge +9

Zoom In hvis teksten er for lille.

 

Omdømme 5
Badge +8

Det bliver desværre nok lidt svært at hjælpe, når vi ikke kan se et billede af præcis hvordan det ser ud. Det er nemlig ikke noget vi kan genskabe herfra, ligesom Radiomanden heller ikke kan genskabe det. 

Er der nogen der evt. kan hjælpe dig med at tage et screensprint - også kaldet et skærmprint eller et billede af skærmen - som du kan poste her? 

Du kan naturligvis også ringe ind, som du selv nævner - men jeg er i tvivl om det er noget vores telefoniske support kan hjælpe med, og derfor vil vi selvfølgelig gerne gøre et forsøg her. 

Omdømme 7
Badge +9

Nu skrives der ikke hvilken Browser der bruges, men i denne tråd, 

der blev problemet løst ved at bruge Chrome.

Besvar