Udgående mails registreres ikke på webmail


Udgående mail på webmail stoppede med at blive registreret for 3 mdr siden.

Opsætningen i mit mailprogram har ikke ændret sig og anvender stadig port: 587

så hvad kan  problemet så være?

mvh


Denne tråd kan ikke kommenteres

2 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +9

Udgående mail på webmail stoppede med at blive registreret for 3 mdr siden.

Opsætningen i mit mailprogram har ikke ændret sig og anvender stadig port: 587

så hvad kan  problemet så være?

mvh

Hvis du bruger dit eget e-mail program til at sende.. vil det ikke fremgå på webmail, så skal de sendes fra din webmail for at fremgå.

Til gengæld vil de sendte e-mails fremgå i dit eget e-mail program.

Er det sådan det er?

Hvis mail opsættes i eget e-mailprogram med IMAP i stedet for POP3 kan man alle steder se både al modtaget mail og al afsendt mail, da kontiene synkroniseres. Men så bliver mail liggende på serveren hvor der er begrænset plads hos YouSee, så man må selv manuelt enten slette eller flytte mail når pladsen er ved at blive opbrugt. Hvis der anvendes Microsoft Outlook som eget mailprogram kan der oprettes lokale datamapper, og så er det ganske enkelt at flytte mail fra serveren til lokale datamapper. Man bruger blot flyttefunktionen inde i Outlook.