Spørgsmål

Udgående mail

Badge

Igen blevet mødt af irriterende fejl på udgående server. Ved kontakt sidst med Yousee fik jeg beskeden at vente et døgns tid ! Og der kom da også ‘hul igennem’ igen.  Men hvorfor denne ustabilitet ???

60 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Det er også ret underligt, for der er som nævnt ingen blokering på - så det burde ikke være det. 

Gælder det både hvis du vil sende en helt ny mail, samt besvare en mail du har modtaget? 

ja derrt gælder for alle mails,nye,modtagene og gamle og det gælder også på en anden laptop såvel som på telefonen

Hej @sirjhp 

Jeg har netop tjekket den pågældende mailadresse, og den er i hvert fald ikke spærret. 

Er det i et mailprogram eller via webmail at du får fejlen? 

noget nyt Louise?

Omdømme 6
Badge +8

Jeg har desværre umiddelbart ikke noget godt bud på, hvorfor lige præcis denne mailadresse fejler. Men jeg vil gerne prøve at række ud til en anden afdeling, og forhøre mig hos dem. 

Jeg kan ikke sige hvor hurtigt jeg får en tilbagemelding - det bliver måske først i næste uge, men jeg skal nok vende tilbage til dig. 

Omdømme 1
Badge

Hej @algreen 

Fik du testet via 4G eller 5G som PeterA4 skrev? 

Har du internet hos os? 

Jeg har samme problem, nu på 3. uge. Har genstartet modem flere gange uden succes. Kan fint sende fra mobilt netværk. Men så snar jeg er på wifi kan jeg ikke. Jeg har Norlys fiber, som ikke kan se der er noget galt, og ikke aner hvad der sker. 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @nicole71 

Det er ikke helt samme fejl - jeg har godt set din tråd, men her er fejlen på netværket, og det kan vi desværre ikke hjælpe med. 

Hos trådstarter her, er der en af deres mailadresser der ikke virker på tværs af enheder og netværk- de andre virker fint, så der er det altså et eller andet på selve mailadressen, hvilket vi godt kan hjælpe med. Men når fejlen ligger på netværket/IP-adressen, og det virker fint på andre netværk, så kan vi desværre ikke hjælpe. 

Omdømme 1
Badge

Jeg kan kun modtage emails på min addresse,når jeg sender får jeg besked:Kunne ikke sende besked pga ugyldig/blokeret addresse.

Det gælder for alle addresser,og jeg ved de ikke er uygyldige.YOUSEE siger at de ikke kan se at der er noget i vejen.

Nu har det været sådan i 3 uger.

Mine andre emails hos yousee virker fint og de har alle samme log in.

Hvad gør jeg?

bøvler med det samme på 3. uge. Faktisk efter at Norlys, som jeg har net igennem, havde driftsforstyrrelser. 

Omdømme 1
Badge

Blev kontaktet her i eftermiddags af udbyderen, -at ny ip er etableret.  Og har netop testet positivt at jeg igen kan sende mails  TAK FOR ASSISTANCEN TIL ALLE!

virker det stadig?

Jeg har desværre umiddelbart ikke noget godt bud på, hvorfor lige præcis denne mailadresse fejler. Men jeg vil gerne prøve at række ud til en anden afdeling, og forhøre mig hos dem. 

Jeg kan ikke sige hvor hurtigt jeg får en tilbagemelding - det bliver måske først i næste uge, men jeg skal nok vende tilbage til dig. 

Tak skal du have.Jeg afventer dit svar

johannes

Omdømme 6
Badge +8

Hej @sirjhp 

Jeg har nu undersøgt sagen og funder årsagen samt en løsning. Det er, som du selv nævner tidligere, fordi den nævnte adresse er spam-blokeret, men af en eller anden årsag har du aldrig modtaget den mail du skal følge, for at få mailadressen genåbnet. 

Jeg har været i kontakt med en af de personer der sidder i den afdeling der håndterer de her spamblokeringssager, og han sørger for at der bliver sendt en sådan mail til dig. Du skulle gerne modtage den i løbet af dagen i dag, og så skal du blot gøre som beskrevet i mailen - herefter vil du igen kunne sende mails. 

Jeg kan se, at du også har anmeldt os på Trustpilot og på den baggrund har sendt os en mail. Da mailen omhandle samme problemstilling som her, og det desuden også er vores team der svarer henvendelser på Trustpilot, så lukker jeg mailsagen. Den vil du derfor ikke få svar på. 

Besvar