Spørgsmål

springer mail over, og sender automatisk mailen i papirkurven


Badge

efter at have fået jeres nye opdatering på min mail, har jeg 3 problemer.

  1. når jeg vil åbne en mail, ser jeg at der uopfordret bliver sendt en mail over i papirkurven ?
  2.  når jeg åbner en mail springer den hveranden mail over ? dette sker mange gange dagligt ?
  3. jeg jeg læser min mail bruger jeg læseruden til højre, men mange af mine mails åbner på hele siden ?

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej @brittfunch 

Det lyder ikke godt, at du er begyndt at opleve problemer med YouSee webmail efter opdatering. 

Hvilken enhed bruger du webmail på og hvilken webbrowser benytter du? Kan du måske prøve i en anden webbrowser? Prøv i Google Chrome, hvis muligt. 

Der skulle mig bekendt ikke være generelle fejl hvad du nævner angår. 

Badge

jeg bruger en bærbar computer, og det er google chrome webbrowser.

Badge

det var ikke rigtigt det jeg svarede, kan nu se at det er edga jeg har som webbrowser, har nu prøvet google chrome, og kan se at det ser lidt anderledes ud, den husker også min log in kode, det gjorde det pludselig ikke mere i edga.

Omdømme 2
Badge +3

Hej @brittfunch 

 

Det kan i hvert fald godt have noget at sige, hvilken browser, du benytter. 

 

Hvordan ser det ud med de andre problemer du oplevede, når du bruger Google Chrome? 

Oplever du fortsat at mails ryger i papirkurven, at den springer hveranden mail over osv.? 
 

Badge

den springer stadigvæk hver anden mail over, har ikke oplevet at der forsvinder mail i papirkurven, og den åbner stadigvæk nogle mail  på hele siden.

 

Badge

nu har computeren sendt 4 mail i papirkurven, og den springer mange mail over

Omdømme 2
Badge +3

Hej @brittfunch 

Kan du eventuelt have bedt Chrome om at oversætte hjemmesiden? Vi er nemlig bekendt med, at der kan komme en del udfordringer, hvis man har bedt Chrome om at oversætte siden. 
 

Badge

nej det har jeg ikke

 

Omdømme 2
Badge +3

@brittfunch jeg sender dig lige en privat besked. 

Besvar