Problemer med pop3.mail.dk
Har lige talt med Michael som gav mig opsætningen til iPhone. den var fuldstændig som min men problemet er at der bliver sagt at der ikke er kontakt til popt.mail.dk
Hej Provence
Jeg kan se, at du mangler svar her.
Prøv gerne at følg vejledningen på denne side:
Opsætning af mail på mobil og tablet
Jeg kan se, at du mangler svar her.
Prøv gerne at følg vejledningen på denne side:
Opsætning af mail på mobil og tablet
Tak for svaret. I mellemtiden har jeg haft fat i Apple. Jeg havde gjort det rigtige, men i stedet for asmtp.mail.dk, så hjalp det at skrive asmtp.yousee. dk! Ingen af os fattede en brik men det var det eneste der skulle til. Min mobil har fungeret glimrende indtil for nylig og det var altså "fejlen"!
Da jeg så skulle sætte min Macbook op efter samme recept, for nu var jeg jo bevet dygtig, så fungerede det ikke sådan der. Jeg vil derfor gerne bede om en rettesnor til en model A1369 EMC2392. Jeg ved det er flot at bede om, men jeg har købt den og har aldrig skrevet på en Macbook før, så jeg er lidt på Herrens mark her. Måske en af kunderne har en lignende som kan hjælpe mig. Den er en 2011 model købt i 2013, men fuldstændig ny at se på.
Men tak fordi I ville finde opsætningen til mobilen frem til mig. Det var desværre for sent. Men jeg håber på godt nyt.;)
Da jeg så skulle sætte min Macbook op efter samme recept, for nu var jeg jo bevet dygtig, så fungerede det ikke sådan der. Jeg vil derfor gerne bede om en rettesnor til en model A1369 EMC2392. Jeg ved det er flot at bede om, men jeg har købt den og har aldrig skrevet på en Macbook før, så jeg er lidt på Herrens mark her. Måske en af kunderne har en lignende som kan hjælpe mig. Den er en 2011 model købt i 2013, men fuldstændig ny at se på.
Men tak fordi I ville finde opsætningen til mobilen frem til mig. Det var desværre for sent. Men jeg håber på godt nyt.;)
Hej Provence
Det var ærgerligt, at du ikke nåede at se vejledningen inden du tog til Apple.
Husk du kan finde hjælpeartikler på yousee.dk og jeg har fundet denne til opsætning på MAC:
Sådan opsætter du din YouSee mail
Oversigt over serveroplysninger.
Det var ærgerligt, at du ikke nåede at se vejledningen inden du tog til Apple.
Husk du kan finde hjælpeartikler på yousee.dk og jeg har fundet denne til opsætning på MAC:
Sådan opsætter du din YouSee mail
Oversigt over serveroplysninger.
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.