Efter, at Yousee I efteråret har ændret i udseendet på deres mailfunktion, har både min mand og jeg, som har forskellige mailadresser (dog tilknyttet samme Yousee-konto) , haft problemer med at åbne disse mails. Nogle gange åbner de med det samme, andre gange skal man trykke hårdt for at åbne dem og desværre er det nogengange umuligt. Og vi har disse mails liggende på forskellige “Devices” også helt nye. Tidligere fungerede mailfunktionen perfekt, så det er lidt frusterende, at bevidste ændringer har gjort det mere besværligt for kunderne. Så har andre samme problemer og har nogle evt. nogle forslag til løsninger?
Det er ikke noget der er tilfældet her, bruger Chrome, uanset om der bruges Klassisk (Zimbra) eller Modern versionen af Mail. Begge versioner er uden problemer. Prøv at skifte til den anden udgave om problemet så stadig er der.

Tak for svar, men desværre løser brug af Chrome ikke problemet. M.v.h
Er der prøvet med den anden udgave af mail, der bruges sikker nu Modern, skift tli Classic, gør det nogen forskel.?

Til Radiomanden. Tak igen, men hvordan skifter jeg til Classic?
m.v.h

Desværre hjælper det heller ikke at skifte til Classic i indstillinger.

Tak for hjælpen, men desværre fik jeg ikke løst problemet. M.v.h
Hej
Er det denne side der er problemer fra og kunne årsagen være det der er understreget med rødt?


Nej, denne side ser helt ud som normalt, det er , når vi kommer til oversigten over mails, problemerne viser sig i og med, at disse nogen gange er umulige at åbne, næste dag kan det så være muligt igen. Og som nævnt oplever både min mand og jeg disse problemer med hver vores mailadresse og på alle de Devices, også nyere, vi har. Problemet startede, da Yousee ændrede i deres mails her i efteråret, tidligere fungerede det perfekt. Det er lidt mystisk, hvis andre ikke oplever disse problemer. Vi har haft kontakt til YouSee, som ikke kan hjælpe, men vi må nok kontakte dem igen og insistere på at få hjælp, da vi ellers overvejer at få Gmails i stedet. Men forløb tak for hjælpen i dette Forum.
M.v.h
Hej
Okay tak for uddybning😊
Hvilket devices bruger I webmail på og er det alle e-mails fra vilkårlige afsendere dette sker med?
Derudover er der forskel om der bruges Wi-Fi eller mobilt netværk på enhederne?
Hej
Kan ikke åbne beskeder på min yousee webmail på een af vores devises. Er en Samsung tablet. Vi bruger kun Chrome. Øvrige devises fungerer.
Det gælder både under Wi-Fi og mobilnet

Havde I problemer med at åbne på det pågældende device, før Yousee ændrede på mailen i efteråret?
Nej ingen problemer. Men kun de nyeste samsung tablet har problemer med at åbne beskeder.

Vi bruger iPads og IPhones både med mobilnet og wifi, og det gælder alle mails uanset afsender. De seneste dage har der dog ikke været problemer, så vi krydser fingre for, at det holder og at problemerne har løst sig selv.
men igen tak for hjælpen i dette forum, det har virkelig fungeret godt.
Hej
Jeg er glad for at høre, at det har virket bedre de sidste par dage. Jeg håber, at det fortsætter 😊
Hvis problemet fortsætter, så kunne det være interessant at se det med “egne øjne” - så hvis det kunne være muligt for jer at filme hvad der helt præcist sker (eller ikke sker) når I trykker på en mail, og så vedhæfte videoen her, så vil det være en stor hjælp.
Ha’ en god dag. 😊



Jeg har nu vedhæftet skærmdumps af det øverste af min indbakke, som den ser ud hhv i dag, hvor der står “udsigt”, og hvor jeg har mulighed for at åbne og se mails, og hhv i går, hvor der ikke stod “udsigt” og hvor jeg ikke kunne åbne nogle mails. Indbakken skifter således udseende fra dag til dag. Jeg håber, at dette kan være til hjælp for at løse mit problem.
så slipper i for at åbne en browser og logge ind via den.
https://yousee.dk/hjaelp/artikler/sadan-opsaetter-du-din-mail-op-pa-ios
så slipper i for at åbne en browser og logge ind via den.
https://yousee.dk/hjaelp/artikler/sadan-opsaetter-du-din-mail-op-pa-ios
Hej
Jeg er meget enig med
Kan ikke åbne mails på een af vores androide devices siden yousee opdaterede mailprogram i efteråret. Den der ikke virker er en Samsung tablet.
De øvrige 3 devices fungerer upåklageligt
Hjælp efterspørges.
Poul-Erik
Jeg har også, meget ofte, problemer med at komme ind i mine mails. Der sker ikke en pind, når man vil logge på ! Efter nogle timer, eller næste dag (!), kan jeg så atter åbne min mail.
DYBT frustrerende !!!
Efterhånden er kvaliteten på YouDON’Tsee’s varer blevet så dårlig, at man da vist er nødt til at finde en ny udbyder. Prisen er man dog sikker på er helt i top herinde !
Kan ikke åbne mails på een af vores androide devices siden yousee opdaterede mailprogram i efteråret. Den der ikke virker er en Samsung tablet.
De øvrige 3 devices fungerer upåklageligt
Hjælp efterspørges.
Poul-Erik
Jeg har også, meget ofte, problemer med at komme ind i mine mails. Der sker ikke en pind, når man vil logge på ! Efter nogle timer, eller næste dag (!), kan jeg så atter åbne min mail.
DYBT frustrerende !!!
Efterhånden er kvaliteten på YouDON’Tsee’s varer blevet så dårlig, at man da vist er nødt til at finde en ny udbyder. Prisen er man dog sikker på er helt i top herinde !
Hej
Det lyder ikke godt.
Bruges der webmail eller mailprogram på enheden? Hvis webmail, så bemærk denne tekst på kontoversigten, når der skal logges ind:
Jeg kommer ikke videre fra min mailkontooversigt.
Hvad gør jeg?
Hvis du ikke kommer videre fra denne side, når du klikker på din mailadresse, kan det skyldes, at du har ændret koden til din mailadresse, men har glemt at rette den i dit mailprogram.
Din mailadresse bliver midlertidigt låst, da der forsøges at få adgang til den med en forkert kode. Du skal derfor sørge for at alle dine mailprogrammer er opdateret med den nyeste kode.
Når mailprogrammerne er opdateret med den nyeste kode, venter du 15 minutter, fordi din mailboks fortsat vil være spærret i denne periode. Herefter vil du kunne komme videre fra Mailboksoversigten.
Er du i tvivl om koden til din mailadresse, kan du oprette en ny ved at klikke på "Skift kode til dit mailprogram" på denne side: https://selvbetjening.yousee.dk/email
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.