Svar

Problem i mailprogrammet


Badge

Når jeg har sendt mange (145) enslydende mails til vores medlemmer, bliver jeg efterfølgende forhindret i at sende andre mails i flere timer. Er det et problem man kan løse i mailprogrammets opsætning? med venlig hilsen

icon

Bedste svar af Caroline 24 March 2023, 14:19

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Brug en mail service som f.eks. Mailchimp til at sende masse mails. 

Omdømme 6
Badge +8

Når jeg har sendt mange (145) enslydende mails til vores medlemmer, bliver jeg efterfølgende forhindret i at sende andre mails i flere timer. Er det et problem man kan løse i mailprogrammets opsætning? med venlig hilsen

Hvad bruger du til at sende med, er det youSee webmail, så prøv Bcc

Omdømme 2
Badge +3

Hej @hjh1943 

 

Vores mailprogram er beregnet til privat brug, og derfor er der lavet en begrænsning på antallet af mails, man kan sende ad gangen (ca. 150 stk.).

Denne begrænsning er lavet for at forhindre, at der f.eks. bliver sendt spam ud. 

 

Hvis man har behov for at sende mange mails afsted på én gang, så kunne det måske være en idé, at kigge efter en erhvervsløsning, som tillader dette. 

 

Du ønskes en god dag herfra. 

Badge

Mit spørgsmål kan misforstås. De 145 mails er ganske vist enslydende, men jeg sender dem i bunker af mellem 25-40 mails ad gangen.

Er det systemet, som ikke kan handle 145 mails indenfor 5 minutter?

med venlig hilsen

hjh

Omdømme 7
Badge +9

Hej @hjh1943 

Jeg er ret sikker på, at det er mængden af mails inden for kort tid, som er det udslagsgivende forhold😊

Besvar