Ville fjerne den mailadresse, der er den såkaldte "primære mailadresse" og bruge et "alias", som "primær". Men det kan jeg så ikke. Det er et stor problem, da der netop på denne konkrete mailadresse fremsendes nogle ubehagelige mails (har haft politiet inde over).
Jeg har børn og derfor er der tilknyttet flere mailkontoer - de såkaldte alias - til min mailkonto. Mine egne mailadresser er nu blevet til alias i stedet for den primære (der ikke var min) som jeg meget gerne vil af med.
I skrivende stund har jeg bakset med at få dette ordnet i et par timer - og ledt og ledt på nettet, men kun fundet ikke-brugbare svar og henvisninger fra Yousee.
Jeg har bestemt ikke brug for at få opdelt mine mailadresser i flere selvstændige bokse, da jeg kun læser dem via mine mac-produkter og tilhørende email-systemer.
Det vil være en meget dårlig løsning for mig, hvis det ikke kan ordnes. Jeg har blot behov for at den primære udskiftes med et af de alias, som jeg har. Hvorefter jeg så kan slette den konkrete mailadresse for evigt.
Jeg har igennem årene ændret/slettet mailadresse til samme mailboks - let og uden problemer - og uden kontakt til Yousee.
Håber, at Yousee har lavet sådan, at det er muligt fortsat at fjerne adresser, selvom de er primære. Ville dog helst have kunne gøre dette uden brug af al den tid - og uden , at det var nødvendigt med denne henvendelse.
Kan I hjælpe
Hilsen Kastanjen
Bedste svar af Slangefar
Se original