Hej, jeg kan logge på webmail uden problemer, og har læst guiden vedr. mailopsætning på iPhone, men jeg kan ikke få det til at virke. Jeg får besked om, at brugernavn eller password til pop3.mail.dk er ugyldig, men det er jo de samme jeg bruger til webmail.
Selvom jeg ændre mit password og skriver det samme på min Iphone, Så skriver den stadigvæk at det er forkert brugernavn eller password til pop3mail, hvad kan jeg ellers gøre og hvis jeg bare arkiverer kontoen, så skriver den det samme bare ikke pop3mail, men TDC mail brugernavn eller password er forkert? Har prøvet 20 gange hjælp!
Jeg har samme problem.. Jeg har også ændret password der hvor i siger man skal.
Når jeg så taster det på min iphone så accepterer den koden men når jeg så går ind og prøver at sende en mail fra min tlf så kommer den og siger at mit brugernavn eller password er forkert. HJÆÆÆLP
Sidder med nøjagtig samme problem - har ændret password inde i TDC-mail's indstillinger og benyttet det nye password ved opsætning af min Iphone 5S. Men de siger stadig at "brugernavn eller adgangskoden til "pop3.mail.dk" er forkert."
Det er giver knopper at læse en tre år gammel tråd og så er vi stadig nogle der døjer med det samme problem ??? Håber nogle erfarne folk kan hjælpe :-)
Kan se at det godt nok er en gammel tråd, men jeg har faktisk det samme problem, efter at have anskaffet mig en iphone 6s plus, mit første Appel produkt, men tro mig, den var været ved at flyve igennem lokalet flere gange.
Jeg har lavet mit password om bare for at være sikker på at der ikke er noget der kan gå galt på den front, efter 30 til 40 forsøg så er jeg ved at blive total frustreret og er klar til at levere telefonen tilbage.
Jeg får hver evige eneste gang fejlen brugernavn eller password er forkert.............!!!!!!!!!!!!!!
Er der nogen der kan hjælpe, jeg har læst og ledt på nettet, men uden held, så dette er sidste krampe trækning inden telefonen bliver leveret tilbage.
Jeg har samme problem og har talt med TDC flere gange som kun kan hjælpe med at fremsende nyt password. Når det heller ikke virker henviser de til guides på nettet :-(((
Jeg spurgte specifikt til det da jeg talte med TDC tidligere om jeg stadig skulle bruge mail.dk Anyway nu har jeg prøve med yousee.dk, det hjælper ikke.
Umiddelbart har jeg ikke valgt nogen porte og jeg kan ikke finde nogle i konfigurationen. Kun under advanced / use SLL (som ikke er valgt) står Server Port 143.
Der skal sættes en port for både POP3 og SMTP. Så vidt jeg husker er det 993 for POP3 og 587 for SMTP, hvis du kan bruge TLS. Ellers er SMTP 465 med SSL. Prøv at se om ikke du kan finde noget af det i din mail klient på din iPhone.
Softwaren på din telefon er nødt til at spørge på den port hvor serveren (posthuset) lytter. Jeg har ikke en iPhone, men dette er ens for alt software som sender og henter mail.
Besvar
Marker det bedste svar
Husk at like de gode svar og klik på "Bedste svar", hvis du har fået besvarede dit spørgsmål
Har du brug for hjælp?
Opret dit eget indlæg eller besøg vores hjælpeunivers.