Bedste svar af Slangefar
Se original
Du kan logge på din Yousee webmail, og du hente post fra og sende post fra Yousee mail.
For at hente mail fra Yousee bruges POP3 måden:
Brugernavn: din Yousee mail
Password: dit password
Serveradresse: pop3.yousee.dk
Port: 995
Sæt et flueben ved SSL
For at hente mail fra Yousee bruges POP3 måden:
Serveradresse: pop3.yousee.dk
Port: 995
Sæt et flueben ved SSL
hvad med udgående post
Her bruges ASMTP metoden:
Serveradresse: asmtp.yousee.dk
Port: 587
Sæt et flueben/vælg ved TLS
(kan Office 365 ikke TLS, er det vist port 493 og SSL der vælges. Du bør bruge det mere sikre TSL frem for SSL)
Serveradresse: asmtp.yousee.dk
Port: 587
Sæt et flueben/vælg ved TLS
(kan Office 365 ikke TLS, er det vist port 493 og SSL der vælges. Du bør bruge det mere sikre TSL frem for SSL)
altså 995 ind og 493 ud jeg har office 365
kunne du phone mig
det vil bare ingen ting
Yousee vil gerne have kunderne bruges det mere sikre TLS (en videreudvikling af SSL). Bruger du SSL vil det nok på sigt nok holde op med at virke. Yousee kom ved en fejl til at slå SSL muligheden fra på deres systemer, da deres driftsfolk gik ud fra alle kunder havde skiftet til at bruge TLS. Driftsfolkene tog alvorligt fejl, da en masse kunder pludselig ikke kunne bruge Yousee mail mere.
Portnumre er ud hukommelsen. Virker portnumrene ikke må du lige google yousee mail opsætning. Der ligger en række mail opsætnings guides på yousee.dk. Der er mange guides, og de er måske ikke alle blevet opdateret :(
Jeg kender ikke noget til Office 365, da jeg selv bruger Linux.
Portnumre er ud hukommelsen. Virker portnumrene ikke må du lige google yousee mail opsætning. Der ligger en række mail opsætnings guides på yousee.dk. Der er mange guides, og de er måske ikke alle blevet opdateret :(
Jeg kender ikke noget til Office 365, da jeg selv bruger Linux.
Du må ikke skrive personlige oplysninger som telefonnummer i forum. Rediger dit nummer væk. Vi hjælper i forum, og yder ikke hjælp på telefon eller på stedet.
nu virker det tak for hjælpen
https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/manuel/live-mail
Denne guide er f.eks. ikke i orden. Den siger man skal bruge TLS porten 587, men siger man skal slå SSL til.
Denne guide er f.eks. ikke i orden. Den siger man skal bruge TLS porten 587, men siger man skal slå SSL til.
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.