Svar

Mit YouSee(Selvbetjening)

• Anonymous
  • 0 kommentarer
Hvorfor kan man ikke logge ind på: Mail i øjeblikket?
Har oprettet alle oplysninger korrekte. Alligevel, så kan jeg ikke logge ind på systemet. Hvad skyldes dette?
icon

Bedste svar af Katrine 26 June 2017, 14:21

Se original

13 Kommentarer

PS. Alligevel står der beskrevet: Brugernavn eller adgangskode du har indtastet er ugyldig. Prøv igen.
Et eller andet er gået ned hos dem lige nu, så deres login virker ikke ret godt.
Får denne information i øjeblikket. Du har forsøgt at logge ind på YouSee Mail. Du har desværre ikke adgang til mail med dette login. For mere hjælp vedrørende YouSee Mail, se dine logins/Hjælp til mail.
Omdømme 1
Hej Fønix 73 og Logan

Vi havde desværre nogle generelle udfordringer med webmail i går aftes, og derfor kunne I opleve problemer med login.

Fejlen er nu løst, så I igen bør kunne bruge jeres mail som normalt 🙂

Jeg beklager selvfølgelig ulejligheden og ønsker jer en god dag.

Katrine, YouSee Forum Team
Kære Katrine
Jeg takker mange gange for, at problemet er blevet løst, så du fortjener : Det bedste svar + Like :)
Venlig hilsen
Henrik
Kom til at Like mig selv, det var ikke meningen med det hele. Ville jo bare: Like, Katrine :)
Venlig hilsen
Henrik
Jeg fortjener bestemt ikke nogle like 🙂
Omdømme 7
Badge +9
Hej Fønix 73

Det er helt okay! 🙂

Jeg har markeret Katrines svar som bedste svar for dig 🙂

God dag.
Omdømme 2
Jeg fortjener bestemt ikke nogle like :)

Du kan "unlike" dig selv igen, blot ved at klikke en ekstra gang på Like...
mailbrugernielsen
Jeg takker mange for, at du lige gav mig denne information. Har lige: "unlike" mig selv. Ved at klikke en eksta gang på like 🙂

Omdømme 2

Nåh... Nu igen problemos... Mon de får det rettet - og får Mit YouSee op at køre, så VI ikke skal være oppe at køre..............
Omdømme 2
mailbrugernielsen
Jeg takker mange for, at du lige gav mig denne information. Har lige: "unlike" mig selv. Ved at klikke en eksta gang på like :)

Så fik du lige en Like fra mig! 🙂

Besvar